n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / סוגרים את הקיץ עם הפנינג ענק לכל המשפחה בחוף ראשון

סוגרים את הקיץ עם הפנינג ענק לכל המשפחה בחוף ראשון

ביום שישי הקרוב (12.11) החל מ-11:00 זה קורה בחוף ראשון: מתנפחים לילדים, אמני רחוב, משחקי ילדות של פעם, פינת זולה, הופעה של דור הגיבור ומוסיקה ישראלית. אולי זה יביא סוף סוף את החורף

חוף ראשון.  צילום: עודד קרני
חוף ראשון. צילום: עודד קרני

על פי לוח השנה אנחנו אמורים כבר להיות לבושים עם סוודרים מחממים או לפחות עם חולצות ארוכות, אבל ההתחממות הגלובלית עושה את שלה וכך יוצא שגם ביום שישי הקרוב הטמפרטורות אמורות לנוע סביב ה-30 מעלות ולפיכך, בעיריית ראשון לציון החליטו לנצל את מזג האוויר ולהרים הפנינג מיוחד שיתקיים בחוף ראשון ביום שישי הקרוב (12.11) בין השעות 11:00-15:00.הכניסה כמובן תהיה ללא תשלום. 

את ההפנינג יזמו המרכז העירוני לעסקים שאיגד בתוכו את בעלי העסקים של חוף הים, החברה העירונית ייזום ראשון ומינהל קהילה.

בהפנינג יערכו פעילויות לכל המשפחה: הראשונע- רכב ההפתעות של מינהל קהילה בעיריית ראשון לציון, יציב מתנפחים לילדים, פינת זולה, עמדת משחקי ילדות של פעם, סדנאות אומנות לילדים ומופע ילדים "דור הגיבור" שיתקיים בשעה 12:45 בטיילת חוף הים. 

כמו כן, במהלך היום תתקיים תחרות גלישה עם פרסים (ההשתתפות בעלות  של 100 ₪)

ההפנינג,  פתוח לכלל התושבים ללא תשלום אך לצורך השתתפות בתחרויות יש צורך בתו ירוק וברישום מראש. ניתן להירשם בעמוד הפייסבוק של המרכז העירוני לעסקים ראשון לציון.

לפרטים נוספים על ההפנינג: 0509194567
או [email protected]

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק חופים ואגמים עידן מזרחי: "ארגנו הפנינג בחינם לכל המשפחות ולכל הגילים עם תחרויות לתושבי ראשון לציון, ואני קורא לכולם להגיע ולקחת חלק. זה המקום להודות לראש העירייה ולכלל הגורמים על ההירתמות והסיוע בארגון ההפנינג".

ראש העירייה רז קינסטליך: "הגל הרביעי של הקורונה מנע מאיתנו לחגוג את סוף עונת הרחצה, אולם בחרנו שלא לוותר על האירוע הזה ולקיים אותו בכל זאת. האירוע ללא תשלום ומיועד לכלל תושבי העיר. אני קורא לכולם להגיע לחוף הים וליהנות מכל הפעילויות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. ליאור אביטל

    חכם מאד לעשות הפנינג בשעות הלימודים.
    כדי שרוב הילדים והמשפחות יאלצו או להוציא מבית ספר או לוותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות