n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: ביום חם תינוק ננעל בשגגה. כונני ידידים חילצו אותו בשלום

ראשל"צ: ביום חם תינוק ננעל בשגגה. כונני ידידים חילצו אותו בשלום

האמא טרקה את הדלת והנעילה האוטומטית הופעלה. האב, שעובד בקרבת מקום הזעיקאת "ידידים" ובמקביל הגיע גם הוא למקום.

המחלצים עם התינוק ואביו. צילום: ידידים
המחלצים עם התינוק ואביו. צילום: ידידים

היום (שלישי) בשעה 13:23 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן שנה, שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, בחניון הסינמה סיטי בראשון לציון.

ליאור לוי, אחראי מתנדבים בת ים חולון, ורונן עזרן מתנדב סניף ראשל"צ, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד שברשותם חילצו את התינוק, ללא גרימת כל נזק לרכב.

ליאור מספר: "הייתי בחנות בחולון באמצע סידורים, אמרתי למוכר אני מיד חוזר. עזבתי הכל ורצתי החוצה. האמא טרקה את הדלת והנעילה האוטומטית הופעלה. האב, שעובד בקרבת מקום הזעיק אותנו ובמקביל הגיע גם הוא למקום. פתחתי את הרכב ללא קושי מיוחד והוצאתי את התינוק לידי הוריו הנרגשים, שלא חדלו להודות לנו ואף רצו לשלם בעבור החילוץ. האבא שאל אותי כמה לשלם לי, אמרתי לו, חיוך. התחושה, כל פעם מרגש מחדש".

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב ושלא לתת אותו לילדים . במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות