n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: "מסגרות הפנאי לצעירים עם צרכים מיוחדים" יוצאת לדרך

ראשל"צ: "מסגרות הפנאי לצעירים עם צרכים מיוחדים" יוצאת לדרך

איתי מתיתיהו, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק נוער וצעירים מסביר מה קיים כרגע בעיר ומה הצעירים יירצו שיהיה: "אנחנו מזמינים לוועדה את כל מי שהנושא חשוב וקרוב לליבו"

איתי מתתיהו
איתי מתתיהו

היום תתקיים וועדת נוער וצעירים בנושא "מסגרות הפנאי וההעשרה לצעירים עם צרכים מיוחדים". יו"ר הועדה איתי מתיתיהו סגן ראש העירייה ומחזיק תיק נוער וצעירים מסביר כי המטרה היא להציג את המענים הקיימים כיום, לשמוע מה הקשיים שלהם ולפתח ביחד איתם את המענים הדרושים עבורם.

צעירים עם מוגבלות מתמודדים עם קשיים הדומים לקשיים של כלל הצעירים, אך בעוצמה רבה יותר בשל חסמים שונים, כגון חוסר אמון של הצעירים ביכולותיהם, היעדר מידע נגיש, בידוד חברתי והיעדר נגישות לשירותים.

מתיתיהו: "אנחנו עומלים כל הזמן גם על מענים בתחום הפנאי וההעשרה לצעירים עם צרכים מיוחדים
ופרט לעשייה הקיימת היום, אנחנו רוצים לשמוע את הצעירים עצמם ולהבין מהם מה היו רוצים שנעשה עבורם. ולכן אנחנו מזמינים לוועדה כל מי שהנושא חשוב וקרוב לליבו. אנו רוצים ליצור שיתוף ציבור. המשתתפים יהיו אנשי מקצוע מהרשות, נציגי עמותות הפועלות בעיר, הורים והצעירים (בני 18 +)". 

יחידת הצעירים מארחת אחת לשבוע במבנה שלה מועדון חברתי מטעם עמותת אפי אספרגר ישראל, המיועד לצעירים בגילאי 18+ עם אספרגר, לקויות למידה וקשיים חברתיים. מטרת המועדון לייצר שגרת מפגשים חברתיים, כאשר הקבוצה נפגשת אחת לשבוע. בנוסף,
השנה עתידה להיפתח קבוצה חברתית לצעירים.ות בגילאי 21-40 עם מוגבלויות על הרצף, הזקוקים לליווי והנגשה קוגניטיבית-אנושית. את משתתפי הקבוצה ילוו מילגאים (מלגת הכר חבר) מתחום החינוך והטיפול שישמשו כמנגישים. הקבוצה תפעל בשיתוף וליווי האגף לשיקום נכויות ותלווה על ידי מנחה מקצועית.

מוזמנים להצטרף:
היום  בשעה 17:30 , אולם התדר, הרצל 136

https://forms.gle/in5aWRhEsjbgc5cQ6

הכניסה חופשית

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות