n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון בוכה: עוד 4 בני העיר הובאו למנוחות

ראשון לציון בוכה: עוד 4 בני העיר הובאו למנוחות

הותרו לפרסום שמותיהם של עוד 4 תושבי ראשון לציון שנרצחו ונפלו בקרב מול המחבלים בדרום: סמ״ר בני בנימין טקה, עדן בן רובי, ספיר בילמס וסיימון ויגדרגאוז הי"ד

נר יהי זכרם ברוך

בנימין טקה ז"ל, לוחם בחטיבת גולני בגדוד 51 במוצב כיסופים, בן 21 בנופלו, היה עתיד להשתחרר בעוד 3 שבועות בלבד. למד בנעוריו בפנימיית ויצ״ו בעיר ומשם המשיך למכינה קדם צבאית כדי להעניק מעצמו כמה שאפשר! אהב מאוד את הצבא ואת משפחתו. בנימין הותיר אחריו זוג הורים, זיוה ודרבה, ואחים שני, אבנט, יואל, בן אל וניב. משפחתו וחבריו מעידים עליו שהיה בן אדם של אנשים ולכל מקום שהגיע אליו הפיץ אור. בנימין היה מצחיק וחייכן, אהב מאוד מוזיקה, ותמיד היה הראשון לעזור לכולם! ברגעיו האחרונים נלחם בגבורה כדי לשמור על סובביו. כך רשם על עצמו: "גולני אני בא לקחת חלק בשורשים שלכם" ועכשיו הוא בשורשים ובלב של כולנו לנצח.

בנימין טקה זל

עדן בן רובי ז״ל, בת 23 במותה, הותירה אחריה זוג הורים – מירב ועוזי, ואח רועי בן ה-15. חברתה הטובה מספרת כי עדן הייתה ילדה מיוחדת במינה, מלאת שמחה חיים, שתמיד צוחקת ומחייכת ושכל מקום שאליו הגיעה התמלא באור כשהייתה נכנסת. עדן הייתה ידועה בנתינה אינסופית, הייתה אכפתית ודואגת לכל הסובבים אותה, מלאת אמביציה ועם כישרון ענק לציור.

עדן בן רובי זל

ספיר בילמס ז״ל, בת 24 במותה, בוגרת תיכון רביבים, הותירה אחריה שני הורים, לאון ואינה, ואח דניאל, שפעלו עד הרגע האחרון לקבל כל שביב מידע על היעדרותה – עד לקבלת הבשורה הקשה מכול. משפחתה מספרת כי הייתה ״כמו שמש מאירה, הילדה הכי טובה שיש", מלאת שמחה ואור ושאין אדם שלא התחבר אליה ולאישיות המיוחדת שלה. תמיד הייתה מוקפת בחברים ונותנת את תשומת לבה לכל אחד ואחת.

ספיר בילמס זל

סיימון ויגדרגאוז ז״ל, בן 21 במותו, בוגר תיכון רביבים, הותיר אחריו זוג הורים – סרגיי ולינה. שירת ביחידת המסתערבים והיה קשור מאוד לחבריו לנשק.
משפחתו מספרת כי סיימון היה ילד שכולו אור, ואהב את החיים. לאורך חייו היה ילד מצטיין עם זיקה לשפות, אומנות ומוזיקה קלאסית.

יהי זכרם ברוך

סיימון ויגדרגאוז זל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות