n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / 3 תאונות קשות הלילה בראשון לציון וסמוך לה

3 תאונות קשות הלילה בראשון לציון וסמוך לה

רוכב קורקינט בן 19, פונה אל בית החולים במצב בינוני אחרי שהיה מעורב בתאונה במערב העיר, רוכב אופנוע נפצע קשה ברמת אליהו ובכביש 44 לוחמי האש פעלו לחלץ נהג מתוך משאית עופות

חילוץ תאונה משאית צילום דוברות כבאות והצלה (1)
צילום: דוברות כבאות והצלה

3 תאונות קשות התרחשו הערב ובמהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) באזור ראשון לציון:

אמש (רביעי) בשעות הערב המאוחרות, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב קורקינט חשמלי, שנפגע מרכב בשדרות בן גוריון בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים שמיר אסף הרופא, צעיר בן 19 במצב בינוני עם חבלה בבטן.

אורן רוספשה חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב וקורקינט חשמלי. הענקתי סיוע רפואי ראשוני בזירה לרוכב הקורקינט החשמלי שנפצע בינוני. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים שמיר-אסף הרופא".

תאונה קורקינט צילום דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות כבאות והצלה

בשעה 02:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על אופנוע שנפגע מרכב, בשדרות זלמן שניאור בעיר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לאל בית החולים שיבא בתל השומר, צעיר כבן 20 במצב קשה, מחוסר הכרה, עם חבלת ראש.

שעתיים לאחר מכן, צוותי הכיבוי והחילוץ מתחנת ראשון לציון, פעלו לחילוץ לכוד מתוך משאית המובילה עופות לאחר תאונה עצמית בכביש 44 ליד צומת בית דגן. מדובר בחילוץ מורכב, אשר בסופו לוחמי האש חילצו את הלכוד והעבירו אותו להמשך טיפול רפואי.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות