n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / מנקים את העיר: זהר בלום ואבי קינד יצאו בגשם שוטף לנקות את הכניסה לאשכול גני ילדים

מנקים את העיר: זהר בלום ואבי קינד יצאו בגשם שוטף לנקות את הכניסה לאשכול גני ילדים

בעקבות תלונות של תושבים,יצאו השניים וניקו את המפגעים בסמוך לאשכול גני הילדים

IMG-20240128-WA0081

הבוקר, ראשון,  התקבלו תלונות תושבים על לכלוך ומפגע סביבתי ברחוב כצנלסון, שכונת מקוב, סמוך לאיזור 6 גני הילדים בעיר.

ברגע קבלת המידע בקבוצות הוואטצפ ולאחר שמיעת תלונות התושבות והתושבים על המפגע, המועמד לראשות העיר, זהר בלום וחבר מועצת העיר, אבי קינד מרשימת ״החינוך בראש״ יצאו בגשם שוטף לנקות את השטח.

זהר בלום שוחח עם מנהל אגף חזות העיר, ערן יחיא, והוא עדכן כי בשל תנאי מזג האוויר הסוער והמחסור בעובדי האגף, עבודת הניקיון במתחם גני ילדים תוכננה להתבצע מחר.

צוות הגננות הופתעו לראות את זהר בלום ואבי קינד עוצרים את עבודתם בשגרה ומנקים את שטח הגן בעצמם. באותה ההזדמנות, המועמד לראשות העיר הבטיח להן שיינתן מנעול כדי שתושבי השכונה שמשתמשים בפחים שמיועדים לגני הילדים, לא יזהמו את המקום שנית.

זהר בלום: "אני מאמין בעבודת שטח ודוגמה אישית בכל התחומים. במקרה הצורך, אני גאה לסייע בכל עבודת שטח לטובת התושבים ומפשיל שרוולים. לאחר שראיתי תלונות על המפגע הסביבתי באיזור גני הילדים בשכונת מקוב וכדי שהם לא יאלצו להמתין יממה לטיפול בנושא, הגעתי לשטח, ניקיתי אותו ודאגתי לתדרך את צוות הגנים בהתאם כדי שהמקרה לא יחזור על עצמו.אני אשמח לציין לשבח את עובדי אגף חזות העיר והעומד בראשם, ערן יחיא, שגם בתנאי מזג אוויר קשים עושים הכל כדי לשמור על ניקיון העיר היפה שלנו".

צפו בסרטון:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות