n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מועמד אחד ביום. יו"ר הליכוד בעיר יוסי חממי: "מיצגים את כלל התושבים"

מועמד אחד ביום. יו"ר הליכוד בעיר יוסי חממי: "מיצגים את כלל התושבים"

""גל גפן" יציג מדי יום מועמד/ת לקראת הבחירות המקומיות. והפעם: יוסי חממי מציג את ה"אני מאמין" של סיעתו

יוסי חממי ודורון
סיעת מחל בראשון לציון

יו"ר הסיעה: יוסי חממי

שם הסיעה: מחל והצעירים

האות בקלפי: מחל

מצב משפחתי: נשוי + 2

קדנציה מספר: שלישית ומתמודד לרביעית

למה לבחור בנו?

בגלל הנסיון הרב שיש לרשימה שלנו ובזכות תוכניות העבודה שלנו שכבר מוכנות – בכל התחומים שבהם ראשון לציון זקוקה ל"ריסטרט".
יוסי חממי בקדנציה האחרונה היה אחראי על כל מערך הכספים העירוני כמ׳מ יו׳ר וועדת הכספים בעירייה כיהן כחבר הדרקטוריון ומ’׳מ יו׳ר וועדת כח האדם בחברה העירונית וכיו״ר וועדת ההנצחה וקביעת שמות לרחובות והביא לרוח חדשה בהנצחת נשים הבולטות בתרומתן לחברה בישראל למדינת ישראל ולעם ישראל לצד מנהיגי ומנהיגות לדורות עם ישראל .
חממי אף סייע רבות לאוכלוסיות חלשות בעיר, לארגוני מתנדבים והגבירו את מעורבותם לטובת השוויון בחינוך הכללי בעיר.

לדורון אוזן ניסיון כמחזיק תיק הצעירים בעבר בעיר ומשנה לראה״ע בשנים 2008-2018. הוביל פרוייקטים   בינהם  דיור בר ההשגה, תנועות הנוער, תמיכה בחיילים משוחררים, מעונות היום לגילאי 0-3, הקמת מרכז הצעירים והנוער בתקופתו , את הסקייטפארק, מרכז ההכנה לצה"ל,  קרן הלוואות ומלגות לסטודנטים, ועוד. בחמש השנים האחרונות כיהן באופוזיציה כיו"ר וועדת הביקורת.

מה נקדם בשנים הבאות?
נעשה הכל לעצור את עזיבת הצעירים, נקים מחדש את פרוייקט דיור בר השגה, נוביל מהפיכה בתחום התכנון ובניה בעיר, נקדם את תוכנית ממ״ד מיד לטובת כלל הבניינים שאין להם ממ״ד.
נפעל לשיפור איכות הסביבה, נלחם בהקמת המתקן פסולת, נטפל בבעיית הפקקים התחבורה והחניות בעיר, נסייע למשרתי המילואים בהנחות בארנונה. בקייטנות, במופעי תרבות ובחוגים.
נקים קרן למימון שיעורים פרטיים,נטפל בתשתיות, בתחבורה הציבורית בהורדת הארנונה לבעלי העסקים והמגורים.
נחזיר לראשון את תחושת הביטחון ואת הנקיון, נקדם את ההצעה שלנו (שאושרה אך לא יושמה) לאבטחת גני הילדים ובעיקר – נעבוד יחד עם התושבים, עם השכונות, עם וועדי הבתים, נשמע, נקשיב ונבצע.
בנוסף, ד״ר הדס הכהן שהקימה את תיק בעלי הצרכים המיוחדים הכינה תוכנית עבורם שתיתן טיפול כוללני למשפחות המיוחדות. הכולל חינוך, רווחה, פנאי, ודיור.
בשורה התחתונה: אנחנו כן הקול של הציבור הדתי הלאומי המסורתי בעיר לא חייבים להיות נציגי ציבור דתי כדי לסייע ״הכובע לא קובע״ יש לנו את הנסיון, יש לנו את היכולת. תכניות העבודה מוכנות ואנחנו זקוקים לקול שלכם כדי שנוכל ביחד להפוך את ראשון למקום טוב יותר נעבוד יחד עם ראה״ע כדי שראשון תצליח.
מצביעים מחל לסיעת הצעירים ומחל בהובלה משותפת של יוסי חממי ודורון אוזן

יוסי חממי 444
יוסי חממי יו"ר סיעת מחל הליכוד בראשון לציון.  צילום עיריית ראשון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות