n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / מירי תסדר: יתווספו חמישה קווים חדשים בתדירות גבוהה בין נס ציונה לרחובות

מירי תסדר: יתווספו חמישה קווים חדשים בתדירות גבוהה בין נס ציונה לרחובות

הקווים החדשים יתווסו לקיימים ויבטלו אחרים-שימו לב לשינויים

שרת התחבורה מירי רגב. צילום: משרד התחבורה

בשורה לתושבי נס ציונה והסביבה. החל מיום שישי ה- 8 בספטמבר, יתווספו לעיר חמישה קווים חדשים בתדירות גבוהה מאוד. שרת התחבורה, תת אלוף במיל', מירי רגב: "תגבור הקווים והקווים החדשים נועד לעודד את השימוש בתחבורה הציבורית על פני הרכב הפרטי. כך בקרב הדור הצעיר והתושבים הוותיקים והתושבים בכלל, שייהנו ממהפכת ה"צדק התחבורתי" שמוביל המשרד. כל השינויים והחידושים בתחבורה הציבורית בעיר נעשו בשיתוף פעולה עם עיריית נס ציונה וכמענה לפניות התושבים. תחבורה ציבורית איכותית תאפשר ליותר תושבים להתנייד בתוך העיר בלי צורך ברכב פרטי, ותשרת גם את המבקרים בעיר".

מנכ"ל משרד התחבורה, משה בן זקן: "נס ציונה הפכה בשנים האחרונות לאחת הערים המבוקשות בארץ. בהתאם לכך הוקדשו תשומת לב ותקציבים רבים לשיפור התחבורה הציבורית בעיר. יהיה קל ונגיש יותר להשתמש בשירותי רכבת ישראל ובעתיד יגיעו לעיר גם קווי הרכבת הקלה. אני משוכנע שיותר ויותר תושבים ישתמשו בתחבורה ציבורית, זולה, נוחה ובתדירות גבוהה".

מדובר בקו 2 מטירת שלום עד לתיכון פארק המדע עם שש תחנות, קו 4 ממאליבו עד תחנת הרכבת ברחובות, קו 5 מהפאוור סנטר לתיכון פארק המדע עם 7 תחנות,  קו 6 מהפאוור סנטר לתיכון פארק המדע עם 7 תחנות, קו 7 מהפאוור סנטר לאצטדיון הכדורגל עם עשר תחנות.

בעקבות השינויים יבוטלו הקווים הבאים: קו 1 הפאוור סנטר. (מענה באמצעות הקווים החדשים, 5,6, ו- 7). קו 13 השריון/דרך גבעת הכורכר סנונית/דרור (מענה באמצעות מסלול הקווים החדשים 2.5 ו- 7), קו 64 טירת שלום קריית החינוך (מענה באמצעות מסלול הקו החדש, קו 7), וקווים 63, 65 משמורה מאליבו לקריית החינוך (מענה באמצעות מסלול הקו החדש, קו 5). כל אלו בנוסף לכבישים העוקפים שאושרו, יקלו מאוד על התנועה מנס ציונה ואליה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

4 תגובות

  1. בוקר טוב .מרי אני כרה בלוד .אני מטופלת התל השומר .למה אן אוטבוס ישיר לת להשומר .תודה

  2. זה לא קוים חדשים אלה החלפהה של קוים קיימים שיגרמו לבעיות לאלה שמשתמשים בקווים הישנים.אין מה להתהדר בכותרת נוספו קוים חדשים

  3. ההחלטה על הוספת הקוים נחוצה ומבורכת אך לצערינו החשיבה לגבי חלקם או לפחות אחד מהם נעשתה כמו במדינת חלם אמיתית, מעבר אוטובוס ברחוב בשכונה שקטה, מסלול אחד לכל כיון ברוחב אוטובוס, אשר תחום בשתי כיכרות שלא ברור איך אוטובוס יוכל לעבור שם, בשכונה הומת ילדים וחסרה בחניות בתדירות של 100 אוטובוסים ליום!!!! מי בדיוק עשה בדיקה של ההחלטה ההזויה הזו לפני שבא ותקע וביטן עובדה בשטח בדמות עמוד תחנה על הכביש (!). השכונה תחומה משני צדדיה בכבישים ראשיים שם נוסעים היום אוטובוסים ויש בהם תשתית מתאימה לכך וכמובן שאנו תושבי השכונה נתנגד בכל תוקף למעבר האוטובוסים בתוך השכונה ולפגיעה בביטחות תושביה ובאיכות חייהם.

  4. קו אוטובוס לרכבת רחובות /באר יעקב ,חסר לאורך היום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות