n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / מועמד אחד ביום: טב – הבית של כולנו בראשות אמיתי כהן

מועמד אחד ביום: טב – הבית של כולנו בראשות אמיתי כהן

פרוייקט חדש של גל גפן״- רגע לפני הבחירות המקומיות, הכירו את המתמודדים: והפעם רשימת טב - הבית של כולנו בראשות אמיתי כהן

89965586-9288-45c8-a326-e4a6a14533b0

הבחירות המקומיות יערכו ב- 27 לפברואר והפעם הקול של כולכם חשוב מתמיד. במסגרת פרוייקט של מערכת ״גל גפן״ נרצה להכיר לכם את המועמדים למועצה ולראשות העיר שינסו להסביר לכם למה כדאי לכם האזרחים, להצביע להם.

את אמיתי כהן, כולם בעיר מכירים, הוא משמש כסגן ראש העיר (ללא שכר), יו"ר רשת חוויות ומחזיק תיק מורשת ישראל ונוער בסיכון  והוא נחשב מקורב לראש העיר, רחמים מלול. בבחירות הקרובות הוא יתמודד מטעם רשימת  טב – הבית של כולנו בראשותו. כהן הוא איש של אנשים ולא פחות חשוב –  ביצועיסיט שיודע לגייס, לרתום ולאחד את כל קהילות העיר. הוא מוביל את ההתנדבות יחד עם אלפי פעילים בעיר ובארץ, וסוחף אחר המעשים הטובים למען הזולת את כל הקהילות והאוכלוסיות.

״החברים וחברות, פועלים בהתנדבות מלאה ובכל הכוח להרים מיזמים חברתיים, ליזום, לבצע, לבדוק מה הצרכים ולתת פתרונות מחוץ לקופסא. הם משלבים אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים בקהילה, מגיעים לכל שכונה ובית״ אומר כהן.

ברשימה שלו למועצת העיר תוכלו למצוא 4 נשים, וביחד עם האחרים, הם זמינים תמיד, מניעים ומשנעים כוחות לעורף ולחזית, בכל עת. ״בשגרה הם אמונים על מבצעים ארציים לחלוקת מזון למעוטי יכולת, ארגון והפקת אירועים לשימור וחיזוק המסורת, הובלת והקמת קהילת צעירי העיר רחובות בשיתוף צעירים דתיים, חילוניים, סטודנטים וגופי אקדמיה. אמיתי דוחף ונותן מענה לאלפי פניות של תושבים בתפקידו כסגן ראש העיר, בכל תחומי איכות החיים בעיר, כדי שיהיה כאן טוב ונעים יותר לכולנו״ הוא מציין.

חשוב לציין כי במלחמה הקים אמיתי חמ"ל עירוני ברמת הארצית לתמיכה בעורף, במשפחות המגוייסות ובחיילים בחזית. הוא מגיע לכל מקום, מתוך אמונה שלמה בדרך המעשים הטובים והערבות ההדדית.

ולמה בכל זאת להצביע לכם?

״הבית של כולנו רואה, מכיר ומכיל את הצרכים של עם ישראל על אמונותיו השונות, מאמין בציונות, במדינה – ומעל לכל באנשים הטובים שהופכים קהילה לבית ולמשפחה מחבקת ותומכת. יש עם מי לדבר, יש מי שמקשיב לכם ויש מי שעושה בשביל שיהיה כאן הרבה יותר טוב.

מה אתה מבטיח לבוחר?

״נמשיך בדרכנו, נמשיך להאמין ולבנות ולחזק את תושבי רחובות – בשביל שזה יקרה – תנו לנו את הכוח להיות במוקדי ההשפעה וקבלת ההחלטות. אני ואנחנו כאן בשביל כולם.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות