n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מה שותים? רשת המשקאות הרמיטאז' Hermitage מצטרפת ל-Wolt

מה שותים? רשת המשקאות הרמיטאז' Hermitage מצטרפת ל-Wolt

שיתוף הפעולה החדש שמשיקות אפליקציית המשלוחים Wolt ורשת הרמיטאז' יאפשר ליהנות ממגוון עשיר של משקאות, סיגרים מכל העולם ואביזרים משלימים - במשלוח מיידי עד החגיגה הקרובה לביתכם

הרמיטאז

לקראת חודשי הקיץ החמים, תציע רשת Hermitage מגוון ענק של משקאות אלכוהוליים כמו: יינות, בירות, וויסקי, קוניאק, ברנדי, וודקה, ערק ומשקאות אניס, רום, טקילה, ג׳ין, ליקרים, סירופים וכן שתייה קלה ומשקאות אנרגיה.

בנוסף, ניתן להזמין בחנות של Hermitage באפליקציית Wolt מבחר אביזרים משלימים כמו כוסות ואביזרי ערבוב ומזיגה, וכן מגוון סיגרים של החברות המובילות בתחום.  

ניתן להזמין מחנויות Hermitage באפליקציית Wolt בחיפה והקריות וכן בראשון לציון, חולון ובת ים, במשלוח מיידי של כחצי שעה. בהמשך צפויים אזורי הפעילות להתרחב לערים נוספות ברחבי הארץ.

ניצן שלם, סמנכ״ל שיווק, קבוצת הרמיטאז': "רשת הרמיטאז' גאה להצטרף לWolt ולספק לעשרות אלפי הלקוחות מגוון של מאות יינות ומשקאות חריפים, פיצוחים ומוצרים נוספים להשלמת החוויה המושלמת. שיתוף הפעולה עם Wolt יעזור לנו להנגיש את חוויית הרכישה בסניפים הישר לפתח ביתם של הלקוחות ולתת פיתרון גם לאלו שאין באפשרותם להגיע לסניף ולחוות את החוויה במלואה"

ישראל אברהמי, מנהל הריטייל, Wolt ישראל:"הקיץ כבר כאן ואנחנו רואים את הביקוש שעולה בכל קטגוריות הפנאי והאירוח בWolt, בהן גם אלכוהול. רשת הרמיטאז' מצטרפת לאפליקציה בתזמון מושלם ותציע ללקוחות את המוצרים האיכותיים והחוויה הנהדרת שלה, גם במשלוח מיידי״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות