דף הבית / חדשות העיר משני / לקראת יום המעשים הטובים 2019

לקראת יום המעשים הטובים 2019

רונן דמארי

 

קבלת שבת משותפת עם דיירי בית אבות, אפיית מאפים ביתיים וחלוקתם למתנדבי משמרות הזה"ב, חגיגת יום הולדת לניצולת שואה, ניקיון חוף פלמחים ועוד. זוהי רשימה קצרה של מעשים טובים שנולדו במסגרת מיזם מקסים שהתחיל בגן "שבלול בצנצנת".

הגננת, ליטל יהודה, ביקשה לקחת חלק בפעילויות יום המעשים הטובים בעיר שמקדמת עיריית ראשון לציון, ויזמה פרויקט התנדבותי שבמסגרתו כל משפחה תעשה מעשה טוב אחד למען האחר או למען הקהילה, תתעד את המעשה במחברת המטיילת שנוצרה במיוחד עבור הפרויקט, תצרף תמונה מהפעילות – והכל כמובן בשיתוף מלא של הילדים. לאחר מכן כל ילד יספר בגן על המעשה הטוב שעשה יחד עם משפחתו והמשפחה כולה תקבל תעודת הוקרה. משפחות יכולות גם לחבור אחת לשנייה ולעשות מעשה טוב ביחד. מהר מאוד המיזם ה"מקומי" שקרא לאחדות ולקירוב לבבות, הדביק את כל קהילת הגן באהבת חינם. "הסברתי לילדים שהנתינה שהם נותנים, ללא ציפייה לקבל תמורה, היא למעשה הקבלה הכי גדולה, ושהם 'גיבורי על' – כי הם עוזרים להפוך את העולם למקום טוב יותר", מספרת ליטל.

במינהל קהילה ואגף חינוך קדם יסודי במינהל החינוך בעיריית ראשון לציון החליטו לאמץ את היוזמה ולשתף גני ילדים נוספים וכעת 52 גני ילדים עירוניים מכל העיר משתתפים בפרויקט ועושים מדי שבוע מעשים טובים למען הקהילה. התמונות מכל גני הילדים יוצגו בהמשך בתערוכה שתוצג בבניין העירייה.

יום המעשים הטובים
צילום: באדיבות העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות