n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / כיתות כוננות יופעלו ברחובות החל מיום ראשון? העירייה טוענת שכן, המשטרה: ״עוד לא יודעת״

כיתות כוננות יופעלו ברחובות החל מיום ראשון? העירייה טוענת שכן, המשטרה: ״עוד לא יודעת״

בעיריה מאשרים, במשטרה לא יודעים ופורום מתנדבי השכונות אובדי עצות

ניידת שיטור עירוני צילום דוברות עיריית חולון

הבוקר, חמישי, התפרסמה הודעה של עיריית רחובות המכריזה על הפעלת כיתות כוננות של תושבים בשיתוף משטרת ישראל החל מיום ראשון הקרוב ה-22.10. אלא שמפנייה של גל גפן לדוברת משטרת ישראל עולה: כי המשטרה עדיין לא יודעת האם כיתת הכוננות אכן תתחיל לפעול בעיר כבר ביום ראשון הקרוב, שכן היא דורשת הכשרה והסמכה.

כמענה לשאלת גל גפן האם כיתות הכוננות אכן יתחילו לפעול ביום ראשון? ענתה דוברת המשטרה: ״אני לא דוברת עירייה, השאלה אם הן יופעלו ביום ראשון? אני צריכה לבדוק את זה. מדובר בהליך סדור, כאשר עם תחילת פעילות כיתת הכוננות, בתום ההכשרה וההסמכה, תצא הודעה כמקובל״. לשאלה כמה זמן תתקיים ההכשרה וההסמכה, במשטרה עוד לא נתנו תשובה.

במקביל, פורום ועדי ומתנדבי השכונות פנו הבוקר באותו נושא במכתב לראש העיר בשל הקושי בארגון כיתות הכוננות ועצירה לדבריהם ברישום מתנדבים.
במכתב הם מוסיפים מספר דרישות נוספות ובהן: לפתוח את הרישום למתנדבים נוספים, למנות אחראיים שיסייעו באדמיניסטרציה, לצייד את כיתות הכוננות בציוד מתאים ולהקים גם מערך מתנדבים בעלי הכשרה רפואית שיכולים לסייע באירוע רב נפגעים.

האם כיתות הכוננות יחלו לפעול כמתוכנן ביום ראשון ובאיזה היקף? נראה שנאלץ להמתין ליום ראשון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות