דף הבית / חדשות העיר ראשי / סמנכ"ל משרד החינוך הגיע הבוקר לסיור בעיר

סמנכ"ל משרד החינוך הגיע הבוקר לסיור בעיר

רונן דמארי

הבוקר אירחו ראש העירייה רז קינסטליך ואנשי מנהל החינוך את תמיר בן משה, סמנכ"ל משרד החינוך שהגיע לסיור בבתי הספר ובגנים בראשון לציון. מטרת הסיור הייתה לחשוף בפני בן משה את הצורך של העיר בתקציבים ממשרד החינוך, נוכח הגידול המואץ של העיר. במסגרת הסיור שהתקיים נפגשו ראש העיר וסמנכ"ל משרד החינוך עם תלמידים, מורים ומנהלים שסיפרו על חוויות הלימוד והצרכים הנוספים שלהם ממשרד החינוך.

ראש העירייה , רז קינסטליך וראש מנהל החינוך, אטי אדר סקרו בפני סמנכ"ל משרד החינוך את כלל צורכי החינוך העירוניים השנה ובשנים הקרובות עם צמיחתה המשמעותית של העיר ראשון לציון. בעשור הקרוב ראשון צפויה לגדול במאה ושבע עשרה אלף תושבים וכפועל יוצא העיר זקוקה לתוספת של למעלה מ-300 גני ילדים וכ-35 בתי ספר.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "ראשון גדלה בקצב מהיר ואנו דואגים כל הזמן שהכל יהיה במקביל לבנייה ושדרוג של מבני חינוך. אנחנו מחויבים לתת לכל ילד וילדה בעיר את סביבת הלימודים הטובה ביותר. פתחנו את שנת הלימודים בצורה מצוינת תודות למאמץ האדיר והמשותף של כלל גורמי העירייה. אני שמח על שיתוף הפעולה עם משרד החינוך וסמוך ובטוח כי הם יסייעו לנו להמשיך ולהיות עיר מובילה בחינוך בישראל".

סמנכ"ל משרד החינוך, תמיר בן משה, התרשם מבתי הספר והגנים והבטיח כי יסייע לעיר להישאר בחוד החנית של החינוך בארץ. במהלך הסיור בגימנסיה הריאלית התרגש ראש העיר כאשר איתר את תמונת המחזור שלו מבית הספר.

צילום: עיריית ראשון לציון
צילום: עיריית ראשון לציון
צילום: עיריית ראשון לציון

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות