n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / גאווה ענקית לבקעת אונו: סגן י' סיים היום קורס טייס

גאווה ענקית לבקעת אונו: סגן י' סיים היום קורס טייס

לטקס הגיעו עשרות בני משפחה וחברים נרגשים שבאו לעודד ולשמוח עם י' וחבריו שאמר ל"גל גפן": "תמיד חלמתי להיות צוות אוויר, זה תפקיד מיוחד בעל משמעות רבה"

סגן י'. צילום: דובר צה"ל
סגן י'. צילום: דובר צה"ל

היום התקיים טקס סיום קורס טיס מספר 183 בבסיס חיל-האוויר בחצרים, בו הוענקו כנפי טיסה לבוגרים.

הטקס התקיים במעמד נשיא המדינה,  יצחק הרצוג, ראש הממשלה,  נפתלי בנט, שר הביטחון, מר בני גנץ, ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, מפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין, מפקדים נוספים ומשפחות הבוגרים.

את קורס הטיס סיימו 39 חניכים, מתוכם 35 גברים וארבע נשים, הבוגרים והבוגרות סיימו את קורס הטיס בתום הכשרה מקצועית בת שלוש שנים בבית הספר לטיסה, בסיומה יצטרפו לחוד החנית של צה"ל ויובילו את הפעילות המבצעית של חיל האוויר בשנים הבאות.

המסדר הנוכחי נערך בסימן הוקרת מערך התובלה, בדגש על מערך מטוסי הקרנף – מערך בעל מורשת עשירה ומפוארת, המוביל משימות מבצעיות, לאומיות והומניטריות, שלקח חלק במבצעים מיוחדים כמו "מבצע שלמה" ו"מבצע יונתן".

מסדר זה הינו המסדר האחרון בראשות מפקד חיל-האוויר הנוכחי, אלוף עמיקם נורקין, שסיים את קורס טיס 113 כחניך מצטיין וקיבל את כנפי הטיסה שלו מראש הממשלה דאז יצחק שמיר ז״ל.

בין המסיימים גאווה מקומית לבקעת אונו: סגן י'  בן 21, לו שני אחים. סגן י' הרחיב בבית הספר התיכון את מגמות פיזיקה ומחשבים ולקח חלק בתנועת הנוער "הצופים". בזמנו הפנוי אוהב לשחק כדורגל וטניס ולבלות עם חברים.

לקראת המעמד המרגש שוחחנו עם סגן י' אשר שיתף: "תמיד חלמתי להיות צוות אוויר, זה תפקיד מיוחד בעל משמעות רבה". כאשר ביקשנו מסגן י' לתאר לנו חוויה משמעותית עבורו מהקורס בחר בניווט בשלב הבסיסי בקורס ומתאר כי זו חוויה שלא ישכח בחיים.

למפגש עם מפקד חיל האוויר, האלוף עמיקם נורקין בו מביאים הבוגרים דמות שהשפיע עליהם בחייהם, הביא את סבתו, להם קשר מיוחד.

לטקס הכנפיים הגיעו כ-30 בני משפחה וחברים נרגשים. סגן י' סיים בהצלחה את קורס טיס 183 כטייס תובלה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות