n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / הקואלציה הורכבה: בלום על תיק חזות העיר, ראש העיר על החינוך

הקואלציה הורכבה: בלום על תיק חזות העיר, ראש העיר על החינוך

ראש העיר מתן דיל הרכיב את הקואליציה שתוביל את רחובות קדימה ב-5 השנים הקרובות!

זהר בלום מתן דיל צילום פרטי
זהר בלום ומתן דיל. צילום: פרטי

ראש העיר מתן דיל סיים היום, רביעי (3.4), את מלאכת גיבוש הקואליציה למועצת העיר ב-5 השנים הקרובות ומודיע על חתימת הסכם קואליציוני נוסף עם סיעת "החינוך בראש" ומינוי סגן נוסף – זהר בלום. בלום שהחזיק במשך שנים את תיק החינוך יחזיק בקדנציה הקרובה את תיק חזות העיר ויקדם את נושא הניקיון וטיפוח העיר.

רוצים לקבל את כל העדכונים לפני כולם? לחצו כאן 

"אנחנו משאירים את מערכת הבחירות מאחור ומקימים קואליציה מאוחדת שתייצג ותשרת את התושבים, ללא פילוג. נעבוד ונפעל יחד כדי להפוך את רחובות לעיר מובילה ונחזיר אותה לקדמת הבמה" כך אמר היום דיל. "הבטחתי לכם שינוי ועכשיו אני גם מקיים. העירייה תעבוד בשקיפות מלאה ותציג תכניות עבודה מקושרות תקציב, נקיים שיתופי ציבור ונתייעץ איתכם, התושבים, בכל האלמנטים המשפיעים על החיים בעיר".

הקואליציה המלאה תוצג בישיבת מועצת העיר החגיגית שתתקיים ביום ראשון הקרוב, 7.4, בשעה 18:00 בבית העם- היכל התרבות העירוני. כחלק ממדיניות השקיפות אותה מקדם ראש העיר הנכנס, הישיבה תועבר גם בשידור חי בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות