n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / הפרדה? הבריכה ברמת גן תפעל גם בשבת ובלי הפרדה

הפרדה? הבריכה ברמת גן תפעל גם בשבת ובלי הפרדה

בעקבות המאבק שהוביל סגן ראש העיר ברזילי, בריכת מרום נווה ברמת גן תפעל שבעה ימים בשבוע בלי הפרדה

בריכת שיכון המזרח
בריכה עירונית שיכון המזרח, קרדיט בריכת שיכון המזרח

סגן ראש העיר ר״ג, עו״ד רועי ברזילי, הוביל להסדר בו ניהול הבריכה יעבור לפליקס רובינשטיין, מנכ"ל שחייני על בע"מ, בית הספר לשחייה. הוסכם כי תחת ניהולו של פליקס לא תתקיים בבריכה הדרה, הפרדה או אפליה והיא תפעל גם בסופי השבוע ובמהלך השבת.

ברזילי מסר: "המאבק שלנו הצליח ועכשיו יינתן רישיון עסק לבריכה. אנחנו לא נאפשר הפרדה מגדרית ונאבק בכל מקרה של אפליה במרחב הציבורי. אנחנו לא ניתן לקיצוניים והמשיחיים לקחת לנו את העיר ונמשיך להילחם למען דמותה וזהותה של העיר וכדי להבטיח שרמת גן תישאר חופשית״.

ברזילי צפוי לחתום על רישיון העסק בימים הקרובים.בריכת מרום נווה תועבר לניהול חדש ב1/9 ואז תיעצר ההפרדה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

3 תגובות

  1. כל הכבוד.
    למה תמיד אנחנו צריכים לכבד אותם רק?

    אני מאמין באל הביקיני, והדיברה הראשונה בתורה הזאת זה שכולם חייבים ללכת בביקיני.

    מבקש מכל החרדים לכבד אותי ואת אמונתי וללכת בביקיני כל הזמן.
    נשמע מוזר? זה בדיוק מה שחרדים עושים לחילונים

  2. עצוב מאוד, במקום לבוא כל ציבור אחד למען השני ולהבין שרק בכבוד הדדי יהיה כייף לגור כאן, עסוקים בלרמוס את הצד השני ולכופף ידיים. בטוחה שהבריכה הזו לא תראה ברכה כי מנהליה החדשים החליטו לפגוע בציבור המסורתי בעיר ולרמוס את הזכות שלו לשחות בבריכה ולהרבות בשנאת חינם. אנחנו אחים במקום שנאהב ונתחשב אחד בשני, ברזילי מלבה שנאה ופירוד, מקווה שתושבי רמת גן ידעו להציב לו גבול ולברוח ממנו. לאף אחד לא כייף לחיות במלחמה מתמדת. כולנו אוהבי שלום ואוהבי אדם

    • את לא עוצרת להבין שנייה שלא אתם שנרמסים!! אלא גם זכויות של אנשים שרוצים לבוא לשחות יחד עם הבעל או האישה, בן או בת הזוג שלהם בשקט!! אנשים שעובדים כמו חמורים כל השבוע, ובשבילם השקט הוא בריכה בשבת! תתחילו להכיל גם את הצד השני ואולי באמת יהיה פה טוב יותר. הציבור המסורתי הוא חד משמעית לא הציבור היחיד שצריך להתחשב בו! מצטערת בשבילך שלפתוח בריכה בשבת ולאפשר לגברים ונשים ליהנות יחד משחייה אומר פירוד ושנאה עבורך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות