דף הבית / חדשות העיר / דרושה: מצילה לשירותי ההצלה

דרושה: מצילה לשירותי ההצלה

אגף החופים והאגמים בעירייה מבקש לגייס לשורותיו מצילים לעונת הרחצה הקרובה ומקווה שהפעם תהיה גם מתמודדת על התפקיד, בעלת תעודה מצילה מוסמכת, תעודת השתלמות בתוקף בנושא עזרה ראשונה למצילים ו-12 שנות לימוד לפחות

רונן דמארי

בעיריית ראשון לציון, שבולטת בייצוג הנשי שלה במינהלים, באגפים ובמחלקות השונות, מצפים שבעונה הקרובה תתקבל מצילה ראשונה מתוך שאיפה לייצוג נשי גם בחוף הים. כעת, מבקשת העירייה לאתר מצילה בעלת תעודה מצילה מוסמכת, תעודת השתלמות בתוקף בנושא עזרה ראשונה למצילים ו-12 שנות לימוד לפחות. כיום מונה אגף החופים והאגמים 23 מצילים הפועלים בשישה חופים מוכרזים.
חופי ראשון לציון נחשבים לפופולאריים במיוחד הן בשל הנגישות מכביש 431 והתחבורה הציבורית והן בשל איכות המים ושפע פעילויות הפנאי והבילוי. בכל עונה פוקדים את חופי הרחצה של העיר לא פחות מ-2.5 מיליון רוחצים, כאשר חודשי השיא הם כמובן מאי ויוני. במהלך העונה מקיימת העירייה מסיבות קיץ, אירועי ספורט מגוונים, ריקודי עם בכל מוצאי שבת, קייטנות גלישה, קורס מציל חובב, יריד טיילת, מתחמי משחק מתנפחים על בסיס מי ים ועוד.
לפני כשנתיים התווספו 150 מטרים נוספים לרצועת החוף של העיר לאחר שהושלם פינוי הנפלים ברצועת החוף שהוחזקה על ידי הצבא. ראש העירייה, דב צור, הצהיר כי ימשיך לפעול על מנת לשחרר עוד ועוד שטחי חוף בראשון לציון לטובת הציבור.
למצילים שיגוייסו, בתקווה שתהיה גם מצילה, מצפה יום עבודה ארוך יותר מעמיתיהם בשאר חופי המדינה. העירייה היא היחידה בישראל המפעילה שירותי הצלה עד השעה שמונה בערב או עד החשיכה, הקרוב מביניהם, וזאת על מנת לאפשר לרוחצים לנצל את שעות הערביים הנעימות לרחצה.
נתון נוסף שצפוי לאתגר את המצילים החדשים הוא העדר שובר גלים לחופה של העיר. פריצת דרך נרשמה לאחרונה לאחר שמשרד הפנים אישר בקשה שהגישה העירייה בשנת 2011 להרחיב את תחום השיפוט של העיר מערבה, אל תוך השטח הימי, על מנת להתחיל בתכנון שובר הגלים. עד כה, הטענה הייתה כי שוברי גלים מהווים סכנה בטיחותית ומגבירים את סיכון הטביעה, כמו כן, פוגעים בזרימה הטבעית של החול ובכך גורמים לפגיעה בסביבה החופית ובמצוקים. עם זאת, בעיריית ראשון לציון סברו כי ניתן להקים שוברי גלים אשר יתנו את המענה לרוחצים בחוף הים בעיר ובמקביל לשמור על בטיחות המתרחצים ועל הסביבה החופית. עוד ציינו, כי ערים רבות בארץ ובעולם השוכנות לחוף ים, הצליחו למצוא את האיזון הנכון, וכך תעשה גם ראשון לציון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות