n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / ההצעה לסדר יום של זהר בלום: הצבת שלט ברוכות הבאות וברוכים הבאים לרחובות בכניסה לעיר

ההצעה לסדר יום של זהר בלום: הצבת שלט ברוכות הבאות וברוכים הבאים לרחובות בכניסה לעיר

מחזיק תיק החינוך והמועמד לראשות העיר, זהר בלום אמר ״כנבחרי ציבור, עלינו לקדם את התוכניות שיובילו לצמצום הפער בין המגדרים השונים״

זהר בלום צילום פרטי
זהר בלום

הערב, ראשון, מועצת העיר רחובות תדון בהצעתו לסדר של זהר בלום, המועמד לראשות העיר שקוראת להציב בכניסות לעיר שלט שיקדם את התושבות והתושבים בברכה: ״ברוכות וברוכים הבאים״.

ההצעה לסדר מגיעה כהמשך ישיר לדבריו של המועמד לראשות העיר, זהר בלום, שיצא בקריאה חד משמעית לראשי הרשויות המקומיות להקפיד על פניה בשפה מגדרית שוויונית בכל פרסומיה ולהמשיך ליצור אחדות טרמינולוגית.

זהר בלום מסביר את הצעתו לסדר באומרו: "כנבחרי ציבור, עלינו לקדם את התוכניות שיובילו לצמצום הפער בין המגדרים השונים, עד מחיקתו המוחלטת, על ידי מגוון פעולות מתמשכות לקידום שוויון מגדרי באופן אקטיבי.

אני אמשיך להיות מחויב באופן מלא להוגנות מגדרית והצבת שילוט זה תקדם שוויון מוחלט בין כלל התושבות והתושבים ללא הבדלי מין ומגדר ותייצר מציאות חדשה, מכילה ומעצימה יותר כלפי כולנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-02 at 14.02.07_4d2b17e4

חנות עלתה באש בבת ים

תפריט נגישות