n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / הבחירות לראשות העיר: הקרב עובר ל-sms

הבחירות לראשות העיר: הקרב עובר ל-sms

בשבועות האחרונים מקבלים התושבים הודעות הנוגעות לבחירות לראשות העיר מבלי שנתנו את הסכמתם, וגם, מה התגלה בסקר הבחירות

ליעד אילני וכרמל שאמה הכהן
ליעד אילני וכרמל שאמה הכהן

תושבי העיר, שמקבלים מדי יום הודעות למכשיר הנייד שלהם על הבחירות מלינים על התופעה הלא חוקית, לטענתם ״מעולם לא אישרנו לאיש לשלוח לנו הודעות ויתרה מזה, אי אפשר להסיר אותם או לדעת מי עומד מאחורי המטרד הזה על מנת לתבוע אותו״ אומר ל״גל גפן רמת גן״ תושב העיר.

הבחירות המקומיות יתקיימו בסוף חודש אוקטובר הקרוב, מי שיתמודד על ראשות העיר, הם ראש העיר המכהן כרמל שאמה הכהן שזוכה לתמיכה רחבה בציבור, ומולו, מי שהיה סגנו  ועושה דבריו במשך תקופה ארוכה, ליעד אילני, שמאז שפרש מהמועצה, מלין חדשות לבקרים על התנהלותו של שאמה הכהן, למרות שבזמן אמת היה שותף מלא בקואליציה.

״אני מבין שיש בחירות, ואני מבין שיש מי שמתמודד, אבל אי אפשר לסחוף לתוך זה אותנו, התושבים, ההודעות ההלו מטרידות, לא באמת מועילות ובעיקר לא באמת משנות את הדעה של אף אחד. כל צד מושך לכיוון שלו ואנחנו נאלצים להיגרר לשטויות האלה בלי יכולת לבחור אם להיות חלק מזה או לא״ אומר תושב אחר בעיר. WhatsApp Image 2023-04-30 at 17.48.51 (1)

בימים האחרונים, פרסם אילני סקר שנערך מטעמו הנוגע לסיכוייו לזכות בבחירות, מהסקר עולה כי יותר מ -20 אחוזים מהנשאלים עדיין לא החליטו למי יצביעו בקרב על ראשות העיר, ככה שהכל עוד פתוח. עוד עולה מהסקר כי שאמה הכהן זוכה לכמעט 40 אחוזי תמיכה בקרב התושבים בעיר ואחריו אילני.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות