n
דף הבית / חולון / ירמיהו חולון מציגה: מקום בצמרת

ירמיהו חולון מציגה: מקום בצמרת

קבוצת ירמיהו חולון מליגת א' כבשה שלישיה בפעם השניה ברציפות בדרך לניצחון גדול על מודיעין ושמירה על המקום הראשון

ירמיהו חולון צילום רועי אסף
(רועי אסף)

הרבה סימני שאלה היו סביב קבוצת הכדורגל ירמיהו חולון בקיץ האחרון. לא ידעו איזו קבוצה תיבנה אם בכלל, אך בסופו של דבר המערכת בראשות ליאור שלומן, העמידה גם השנה קבוצה טובה שאחרי 7 מחזורים מפתיעה אפילו את עצמה ונמצאת בפסגת טבלת ליגה א'.

נקודה חיובית נוספת אפשר למצוא בעובדה שהקבוצה חזרה לצבע הסגול המקורי שלה וזנחה את האפור, כחול ושאר הצבעים איתם שיחקה בעונה שעברה. בנוסף, עבר האוהד השרוף אודי לוי לעמדת הכרוז ומוסיף עוד צבע למשחק. עכשיו מקווים קברניטי הקבוצה שעם השינויים וההצלחות, יגיע יותר קהל וידחוף את הקבוצה אולי לשיאים חדשים- 10 שנים מאז הוקמה ובהן הספיקה לעלות 2 ליגות.

אודי לוי כרוז ירמיהו חולון צילום רועי אסף

עו"ד אודי לוי בעמדת הכרוז

ביום שישי, אירחה חולון למשחק צמרת את עירוני מודיעין שבמקום הרביעי וכמו חולון, עדיין לא הפסידה העונה. הסגולים פתחו טוב יותר וניצלו את הרוח החזקה בגבם בשביל לתקוף גלים גלים את שערה של מודיעין. בדקה ה-35, נכבש השער היפה במשחק מרגליו של בן רוזיליו שבעט כדור אדיר מחוץ לרחבה אשר נעצר רק עמוק ברשת וקבע את תוצאת המחצית 1:0 לחולון.

בן רוזיליו צילום רועי אסף

השער היפה במשחק- בן רוזיליו

האורחים לא נשברו והפעם עם הרוח בגב שלהם, היו אלו ששלטו במשחק לפחות בחלק הראשון של המחצית השניה. בדקה ה-63, נכבש בנגיחה מהרמה של כדור קרן, שער שוויון מוצדק מראשו פיליפ חאיכ האורח והמשחק נפתח מחדש.

חולון לא רצתה לתת למשחק הזה לחמוק לה מהידיים וחזרה ליזום ולתקוף. בדקה ה-73, כבש סהר ברמי את השני לזכות חולון והשלישי שלו בתוך שני מחזורים בדרך ל-2:1 סגול.

סהר ברמי ירמיהו חולון צילום רועי אסף

סהר ברמי חוגג שער 3 בשני משחקים

למודיעין הייתה עכשיו מטרה אחת, לחלץ נקודה ולהשאיר את עמודת ההפסדים נקייה, אך בדקה ה-92, נעץ מוחמד אגברייה את המסמר האחרון וקבע 3:1 לחולוניה שנשארת בראש הטבלה ורושמת שלושער בפעם השלישית העונה!

נכון לעכשיו יש למאמן מוסא בן חיים, את כל הסיבות להיות מרוצה מחניכיו שאחרי 7 מחזורים הם עם ההתקפה וגם ההגנה הטובים ביותר בליגה עם 5 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

מוסא בן חיים שלומי ארזי ליאור שלומן צילום רועי אסף

מוסא בן חיים, שלומי ארזי וליאור שלומן, מרוצים מניצחון חמישי

העונה עדיין בתחילתה ויהיה קשה לשמור על היכולת הזו עד לסופה, אך אם החיבור הטוב בין השחקנים והצוות המקצועי יימשך, הכל אפשרי. ביום שלישי תשחק הקבוצה משחק במסגרת גביע המדינה ובמחזור הבא תצא למשחק חוץ קשה מול עירוני אשדוד.

מאור אסור אדיר רחמים צילום רועי אסף

אדיר רחמים ומאור אסור בסיום. צילומים: רועי אסף

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות