n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מטעינים את הרכב ומחנים באדום לבן? כנראה שלא תקבלו דו"ח

ראשון לציון: מטעינים את הרכב ומחנים באדום לבן? כנראה שלא תקבלו דו"ח

תושב העיר דיווח על רכב שחונה באדום לבן, אלא שהפקח לא רשם לו דו"ח בטענה ש"אין אפשרות לאכוף רכב חשמלי שמוטען". התושב: "מוזר, ברחוב יש אכיפה ונרשמים דוחות". החברה לביטחון: "מדובר בשטח פרטי אי אפשר לרשום במקום דוחות"

רכב חניה צילום שחף

מחפשים פתרון למצוקת החניה? לפי דבריו של שחף תושב העיר, נמצא הפתרון: רכב חשמלי.
ביום שישי האחרון בשעות הבוקר, ראה שחף רכב המחנה באדום לבן ברחוב הסביון שבשכונת קרית ראשון, הרכב היה מחובר לכבל חשמלי המטעין. כאזרח שומר חוק פנה שחף למוקד העירייה בפנייה ובצילום של המפגע ולאחר מכן גם שוחח עם המוקד ששם לטענתו נאמר לו שהפקח היה במקום אבל אין טיפול ברכב שמטעין.

"אני גר באזור ומכיר טוב את המקום" אומר שחף ל"גל גפן ראשון לציון" במקום מחלקים דוחות של העירייה למי שמחנה באדום לבן והיה תמוה בעיני שלרכב חשמלי לא נרשם דו"ח ושזה מה שאמרו לי מהמוקד. אם כך העניין אני חושב שנמצא הפתרון למצוקת החניה, אם הפיקוח מאשר לרכב חשמלי לחנות באדום לבן כי הוא מטעין אז אקנה כבל והנה נמצא סוף סוף הפתרון למצוקת החניה בעיר".

מהחברה לביטחון נמסר בתגובה: "מדובר בשטח פרטי אי אפשר לרשום במקום דוחות"

רכב חשמלי חניה הטענה צילום שחף

צילומים: שחף תושב ראשון לציון

(בתי לוין)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות