n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / הדו״ח מ2017 חשף: ״ב-128 גנים לא ניתן יהיה לקיים לימודים בחירום״- בעיריה (כרגיל) לא מגיבים

הדו״ח מ2017 חשף: ״ב-128 גנים לא ניתן יהיה לקיים לימודים בחירום״- בעיריה (כרגיל) לא מגיבים

דו״ח שפורסם ב2017 על ידי מבקר העיריה חשף את המצב העגום של המוכנות חירום במסגרות החינוך. מאז נעשו שינויים מינוריים ובעירייה של שנת 2023 כרגיל לא מגיבים.

גן ילדים
אילוסטרציה. pixabay

הורים רבים בחולון זועמים, הילדים לא נמצאים במסגרות לימודיות בגלל העדר מיגון ראוי, , באשכולות הגנים אין אבטחה מספקת ונדמה שבעיריה לא ממש עושים דבר כדי לשפר את המצב, חוץ מהפרחת ססמאות והבטחות על עבודה באויר, אבל לידי גל גפן חולון, הגיע מסמך של בנימין יונתן, שהיה מבקר העיריה בשנת 2017  בו הוא מעיד על מצב קיים ודורש לתקן ולטפל במיידית במרחבים המוגנים של בתי הספר והגנים. במסמך שמתפרש על פני 231 עמודים מתפרשים ליקויים וביקורות שונות על תפקוד העיריה. שם נכתב בין השאר כי: ״מתוך סה"כ 245 גני ילדים ב- 117 גנים קיים פתרון מקלוט שיאפשר המשך לימודים תחת התניה של "לימודים תחת התניית מקלוט" בעוד של – 128 הנותרים לא ניתן יהיה לקיים לימודים בהינתן התניה זו. היינו במקרה זה ל- 3,573 תלמידים (49% מהילדים) לא יוכלו להמשיך ולקיים שגרת לימודים בגנים״.

״לא ייתכן שייצא דו"ח ביקורת חמור של מבקר העיריה בשנת 2017 על מצב המקלטים והנהלת העיריה תתעלם ממנו וחיי הילדים והצוותים החינוכיים יהיו הפקר דווקא במקום שהכי צריך להיות מוגן ומגן – בית ספר וגן ילדים״ אומרת ל״גל גפן חולון ליאורה פור, פעילה חברתית ומייסדת המשמר החברתי בעיר, ומוסיפה ״פיקוד העורף החזיר לשיגרה ערים ואצלנו בחולון עכשיו ממגנים ודואגים למיקלוט והעיריה עוד מתהדרת בכך? היכן תוכנית העבודה נספח א שנרשם בדו"ח המבקר ?מבקשים מהעיריה שתציג והיא מתעלמת !

שיטת הסמוך וה"יהיה בסדר" צריכים להיעלם מהעולם שלנו. ילדים יושבים בבית בלי רצף לימודי וההורים מפסידים ימי עבודה. מישהו צריך לתת את הדין על כך״.

צילום מסך 2023-11-17 ב-10.17.50

בעיריית חולון, העלו בימים האחרונים שלל פוסטים מחמיאים לעבודות שנעשות במוסדות החינוך, במטרה להרגיע אולי את ההורים שלא ממש מבינים למה הילדים צריכים להישאר בלי מסגרות ואם תהיתם, הם גם לא טורחים לענות לשאילתות.

כשמערכת ״גל גפן חולון״ פנתה לדוברת העיריה עם שאלות כמו: למה למעשה לא נעשה דבר מאז 2017 ואם נעשה, נעשה בצורה חלקית״ העיריה בחרה כהרגלה, שלא להגיב.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות