n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / הבטחת בחירות או בשורה? הפחתה משמעותית בעומסי התנועה ברחוב הירדן ובשכונת נווה יהושע

הבטחת בחירות או בשורה? הפחתה משמעותית בעומסי התנועה ברחוב הירדן ובשכונת נווה יהושע

סגן ראש העיר, רועי ברזילי בנה מתווה שאמור לפתור את בעיית העומסים ברחוב הירדן, אלוף שדה. כעת נותר לראות אם זה יעזור

רועי ברזילי צילום עמי ארליך
רועי ברזילי צילום עמי ארליך

תושבי רחוב הרדן, אלוף שדה מלינים מזה זמן רב על עומס היציאות והכניסות ופקקי הענק מדי יום, כעת נונדע כי סכן ראש העיר, רועי ברזילי, הגה מתווה שמטרתו תיקון תכנית בנייה בשכונת בנווה יהושע 41-51 שהחליפה את התכנית הקודמת שלא ענתה לצרכים הציבוריים. במסגרת התכנית: אושרו 330 יחידות דיור (מספר יח"ד גבוה מאוד ביחס למקובל). הוועדה המקומית לתכנון ובנייה של עיריית רמת גן קיבלה את ״מתווה ברזילי״  וצפויה לאשר אותו בימים הקרובים.

על פי המתווה היזמים התבקשו לשנות את התכנית ולכלול בתוכה 5 בניינים נוספים הנמצאים בצומת הרחובות נווה יהושע והירדן, ובכך לצמצם באופן דרמטי את העומסים ביציאה מרחוב נווה יהושוע ומרחוב הירדן לכיוון צומת אלוף שדה.בנוסף, יתווסף נתיב כניסה מהיר, ללא רמזור לנווה יהושע, תתאפשר יציאה מהירה לרחוב הירדן, יתווסף נתיב תחבורה נוסף ושביל האופניים ישלים את מסלולו עד אלוף שדה.

עוד יגדל השטח הציבורי בתכנית לכ50% מכלל התכנית ולטובת תועלות ציבוריות, ללא כל תוספת דירות או שטחים. 96 המשפחות ועוד 20 המשפחות המתגוררות בנווה יהושע יעברו לבניין חדש ומודרני.

סגן ראש העיר, רועי ברזילי:"אחרי שנים של עיכובים במתן החלטה, אני מודה לראש העיר שתמך בפתרון שלי ולוועדה שהסכימה לפתרון היצירתי. מצד אחד העתקת הבניינים והקלה על מצוקת הדיור ומצד שני, הרחבת הכביש והקטנת עומס הפקקים והתחבורה. תושבי רחוב הירדן יוכלו ליהנות מפירות ההחלטה בתוך חודשים ספורים, שכן היא עתידה לצאת לפועל ממש בימים אלה. בכוונתי לקדם 2 פרויקטים יצירתיים נוספים שיביאו להרחבת רחוב הירדן במקטע שבין נווה יהושע לפנחס בתקופה הקרובה, שיביאו לשיפור משמעותי בפני הרחוב."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות