n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / כרמל שאמה הכהן: ״מכונת הרעל נגדי מבית היוצר של ליאני-זינגר מפיצה פייק נגדי ונגד מקורבי ללא הפסקה״

כרמל שאמה הכהן: ״מכונת הרעל נגדי מבית היוצר של ליאני-זינגר מפיצה פייק נגדי ונגד מקורבי ללא הפסקה״

הבחירות לראשות העיר מתקרבות והבוקר (שׁישׁי) כתב ראש העיר כרמל שאמה הכהן הודעה זועמת במיוחד

כרמל שאמה הכהן
כרמל שאמה הכהן

הקרב על ראשות העיר עולה מדרגה, כאשר על הפודיום ניצבים ראש העיר המכהן, כרמל שאמה הכהן המתמקד בעשיה וטרם התחיל את קמפיין הבחירות שלו, ומולו מי שהיה סגנו ליעד אילני, המתקמד בתליית שלטים ופרסומים אודות שאמה.

בפוסט שפרסם הבוקר, שישי, שאמה הכהן, הוא העלה טענות קשות הנוגעות לאילני,ולראש העיר הקודם ישראל זינגר. לדבריו, ״מכונת הרעל נגדי מבית היוצר של ליאני-זינגר מפיצה פייק נגדי ונגד מקורבי ללא הפסקה. מבחינתי אלה רעשי רקע שעוד יחזרו אליהם כבומרנג. אני מאמין שבסוף מי שעושה טוב יקבל טוב וההיפך״.

לדבריו, ״בשורה התחתונה הקדנציה הזו הינה מופת למנהל תקין והראשונה ב-40 שנים האחרונות שהמשטרה לא פשטה על העירייה, לא עצרה את ראש העיר, לא חקרה אותו ובטח שהוא לא הואשם או נכלא כאשר אין קדנציה אחת ב-40 שנים הקודמות שלפחות חלק מזה קרה וזה לא טעות סטטיסטית וזה לא קורה סתם״ הוסיף.

עוד כתב שאמה כי: ״מי ישמור על מערכת החינוך ליברלית ומכילה מפני אבי מעוזים או על הקהילה הלהט"בית מפני חשוכים מבית ומחוץ או על מעמד האישה ברוח הימים האלה? על מי אפשר לסמוך שימשיך בפיתוח העיר? לאחר שבקדנציה הזו נבנה בית ספר יסודי חדש בעיר אחרי כמעט 30 שנים, תיכון מקיף חדש אחרי 50 שנים, בית ספר תבוני לצרכים מיוחדים אחרי 100 שנים ועוד״.

וסיכם ב:״אני מאמין בחכמת ההמונים של תושבות ותושבי ר"ג וברצונם והערכתם לקמפיין ענייני, חיובי ונקי כאשר כל מועמד עוסק בהצגת קבלות לפני הבטחות ויכולות לפני סיסמאות ובטח בלי השמצות ושקרים״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות