n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / ‏הבוקר: סיור בין מוסדות החינוך בעיר עם מפקד מחוז המרכז וירושלים של פיקוד העורף

‏הבוקר: סיור בין מוסדות החינוך בעיר עם מפקד מחוז המרכז וירושלים של פיקוד העורף

WhatsApp Image 2023-10-29 at 11.02.12

הבוקר, ראשון,  נפתחו הלימודים במוסדות חינוך רבים בעיר.ראש העיר, רחמים מלול, ממלא מקומו זוהר בלום וצוות מינהל החינוך בראשות אפרת צוקרמן סיירו בעיר היום בין מוסדות החינוך יחד עם מפקד מחוז מרכז וירושלים בפיקוד העורף, אלמ אמיר בן דוד. אל״מ בן דוד הגיע הבוקר לסיור ברחובות על מנת להתרשם מקרוב מהאבטחה שמעניקים עשרות חיילי פיקוד העורף למוסדות החינוך בעיר ולעיר בכלל, וזאת נוסף על האבטחה של המשטרה, השיטור העירוני וניידות הביטחון שסובבות בעיר 24/7 .
בכירי העירייה סיירו במספר בתי ספר כגון בן גוריון (בתמונה), מעלות משולם, נתיבות משה ועוד, שוחחו עם הורים ועם צוותי החינוך והתרשמו מהיקף הנוכחות של תלמידים ותלמידות. הם צפו בתרגיל כניסה ויציאה מהממדים למקרה של אזעקה, תוך בחינת עמידה בדקה וחצי שנדרשות כדי להגיע למרחב מוגן.

ראש העיר, רחמים מלול: ״אנו עושים הכל על מנת להבטיח את שלומם ובטיחותם של התלמידים והתלמידות בעיר, כל זאת על מנת לסייע להורים ולהם לשוב לשגרה ולחזק את החוסן הנפשי והרגשי שלהם. כל ההחלטות מתקבלות באחריות ובשיקול דעת, בהתאם להנחיות פיקוד העורף. יחד עם זאת אנו מקבלים בהבנה את החלטתם של הורים אשר בוחרים שלא לשלוח את ילדיהם ללימודים, וכמובן שהדבר לא ייזקף לחובתם״

זהר בלום, מ״מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: ״בטיחות התלמידים והחוסן הנפשי שלהם מעל לכל. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל ופיקוד העורף להבטיח את שלום התלמידים ומוסיפים טבעות אבטחה נוספות על מוסדות החינוך באמצעות חיילי מילואים חמושים, ניידות השיטור והסיור העירוני. אני רוצה בהזדמנות הזו לאחל לכוחות צה״ל בהצלחה במשימתם להשמדת החמאס״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות