n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / האם ליעד אילני יצליח להחזיר את הכספים שהשקיע בבחירות?

האם ליעד אילני יצליח להחזיר את הכספים שהשקיע בבחירות?

על פי נתוני מבקר המדינה, אילני, המתמודד לראשות העיר רמת גן נטל תרומות והלוואות בהיקפים אדירים, בסכום של יותר משני מיליון שקלים. "לא פלא שהוא יוצא לקרב של חייו. את הכסף הוא יצטרך להחזיר", אומרים גורמים המעורים פוליטית.

IMG-20240226-WA0096

הקלפיות שייפתחו מחר יהוו את שיאה של מערכת הבחירות המאוד סוערת לראשות העיר ולמועצת העיר רמת גן. קמפיין הבחירות כלל הכפשות, השמצות, האשמות קשות – ברשתות החברתיות, בפליירים ובמסרים ישירים (הודעות SMS) שנשלחו לתושבים, רגע לפני שייתנו את קולם.

מתמודד רועש במיוחד שיצא למלחמה נגד ראש העיר המכהן, כרמל שאמה הכהן, הוא ליעד ליאני, המתמודד לראשות העיר רמת גן.

מאחורי המאבק הקשה והקמפיין המאוד יצרי, מתברר, עומד לא מעט כסף. מנתוני מבקר המדינה שפורסמו עולה, כי המתמודד ליאני התחייב על הלוואות בסכום של יותר מ-2.1 מיליון שקלים, שלהם התווסף סכום של יותר מ-135 אלף שקלים מתרומות. זאת בעוד, נתן ליאני ערבויות בסכום של 100 אלף שקלים (בלבד).

לפי חוק מימון הבחירות המקומיות, עשוי ליאני – כמו שאר המתמודדים לקבל חלק מהסכום שהושקע, בשקלול מספר המצביעים בעיר ומספר המנדטים. ואולם, יש מי שסבורים שליאני נטל על עצמו סיכון גדול מדי: "לא פלא שהוא יוצא לקרב של חייו. את הכסף הוא יצטרך להחזיר", אומרים גורמים המעורים פוליטית.

ליאני עצמו סירב לפרט מאין נלקחו התרומות וההלוואות. על אף הלשון העוקצנית בחרנו להביא את תגובתו: "ככול ואתה יודע לקרוא עברית ללא ניקוד, שמות התורמים והמלווים כתובים באופן שקוף ובהתאם להוראות החוק באתר מבקר המדינה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות