n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון חגגה את פתיחת שנת הלימודים

ראשון לציון חגגה את פתיחת שנת הלימודים

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, וההנהלה הבכירה של העירייה סיירו בבוקר יום שישי בין בתי הספר והגנים ברחבי העיר וליוו את עשרות אלפי התלמידות והתלמידים הנרגשים שחזרו לספסל הלימודים.

שלום כיתה א בלונים צילום דוברות ראשון לציון

ההנהלה הבכירה של עיריית ראשון לציון ליוותה בבוקר יום שישי מקרוב, את פתיחתה הסדירה של שנת הלימודים. ראש העירייה – רז קינסטליך, סגנית ומ״מ מחזיקת תיק החינוך – ליאל אבן זהר, סגן ראש העירייה, מחזיק תיק שפע – אבי חיים, מנכ״ל העירייה – דורון מילברג, המשנה לראש העירייה, מחזיקת תיק נגישות עירונית – ד״ר הדס הכהן, מחזיקת תיק שיתופים בחינוך, קשרי חוץ ומוזיאונים – ד״ר ענת ליבוביץ׳, וצוות מינהל החינוך בהובלת ראשת המינהל אטי אדר, סיירו בין בתי הספר והגנים בעיר ואיחלו באופן אישי לתלמידות ולתלמידים הנרגשים שנת לימודים פורייה ומוצלחת.

שלום כיתה א בית ספר צילום דוברות ראשון לציון

בשנת הלימודים תשפ"ד ילמדו בראשון לציון כ-50 אלף תלמידות ותלמידים ב-87 בתי ספר לפי החלוקה הבאה: 54 בתי ספר יסודיים, 24 בתי ספר על יסודיים ו-9 בתי ספר לחינוך מיוחד. כמו כן, בתשפ"ד יפעלו בעיר 443 גני ילדים – ביניהם 17 גנים חדשים, 361 גנים בחינוך הרגיל ו-86 גנים בחינוך המיוחד.

במהלך השבועות האחרונים ביצעה עיריית ראשון לציון, באמצעות מינהל שפ"ע, שדרוג בעשרות מוסדות חינוך ברחבי העיר בעלות של כ-50 מיליון ₪. השדרוגים כללו צביעה, סיוד, תיקונים, שיפור המרחבים הציבוריים ועוד.

בנוסף השקיעה עיריית ראשון לציון כ-250 מיליון ₪ בהקמה ובבנייה של מוסדות חינוך חדשים, וכן בתוספת של כיתות ומבנים. מדובר, בין היתר, בבנייה של אודיטוריום במקיף י"ג, בבנייה של בתי הספר היסודי לילדים על הרצף האוטיסטי ״צליל" ו"מיתר", בבנייה של בי"ס יסודי י"ד הכולל 24 כיתות ועוד.

שלום כיתה א צילום דוברות ראשון לציון

ראש העירייה, רז קינסטליך: "מערכת החינוך בראשון לציון, זוכת פרס החינוך הארצי, ממשיכה לצעוד קדימה. בכל שנה אני שמח לראות ביום הראשון של הלימודים את האושר ואת ההתרגשות בעיניים של התלמידות והתלמידים היקרים שלנו. במהלך חודשי הקיץ עמלו עובדות ועובדי העירייה והחברות העירוניות מסביב לשעון כי לאפשר סביבת לימודים בטוחה, נעימה ויפה – ואני גאה לומר שעמדנו במשימה המורכבת הזו בהצלחה. ברצוני לאחל לתלמידות ולתלמידים היקרים שלנו, וכמובן גם להורים הנרגשים ולצוותי החינוך המעולים – שנת לימודים טובה, פורייה, יצירתית ומוצלחת".

רז קינסטליך ילד גן צילום דוברות ראשון לציון

מ"מ וסגנית ראש העירייה, מחזיקת תיק החינוך – עו"ד ליאל אבן-זהר: "ברכות ואיחולים לתלמידות ותלמידי העיר, צוותי ההוראה, וכמובן גם להורים הנרגשים לרגל פתיחת שנת הלימודים. כל פתיחה מלווה בהתרגשות ובתחושת סיפוק אדירה, וגם בתשפ"ד נמשיך להשקיע בחוויה הפדגוגית של ילדי העיר – מהמעון ועד לתיכון. במהלך החופש עבדו עובדי העירייה והחברות העירוניות לשפץ ולבנות מבני חינוך עירוניים, לפתח סביבת למידה אופטימלית ומותאמת לעידן הטכנולוגי ולשמור על גנים וכיתות קטנות. אני מודה מקרב לב לכל מי שעסק במלאכה".

רז קינסטליך צילום דוברות ראשון לציון

ראשת מינהל החינוך, אטי אדר: ״שנה חדשה פותחת בפנינו חלון הזדמנויות להצלחה ולהתחדשות. אני מאחלת לצוותים החינוכיים, לתלמידינו היקרים ולהוריהם שתהיה שנת תשפ״ד פורצת דרך, שנה של בריאות, ברוכה בהישגים ערכיים, חברתיים ולימודיים. שנדע לחבק את האחר ולהכיל את השונה, ושנזכור תמיד שהחוסן החברתי תלוי בכל אחד מאיתנו״.

כיתה תלמידים צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות