n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / חדשות חמות / ראשל"צ: שר העבודה והרווחה איציק שמולי ביקר בעירייה

ראשל"צ: שר העבודה והרווחה איציק שמולי ביקר בעירייה

במפגש שהתקיים לכבודו של השר נכחו ראש העירייה רז קינסטליך ובכירי המינהל לשילוב חברתי. בהמשך הוא ביקר בשתי מסגרות עירוניות ועמד מקרוב על סוגיות הדורשות טיפול

השר שמולי לצד ראש העירייה רז קינסטליך ומ"מ וסגנו מוטי עג'מי
השר שמולי לצד ראש העירייה רז קינסטליך ומ"מ וסגנו מוטי עג'מי

שר העבודה והרווחה איציק שמולי, נענה לבקשתו של מ"מ וסגן ראש העירייה, מוטי עג'מי והגיע ביום שלישי השבוע לביקור בעיריית ראשון לציון. במפגש שהתקיים לכבודו של השר נכחו ראש העירייה רז קינסטליך, מנכ"ל העירייה דודי גיל, מנהלת מחוז מרכז במשרד הרווחה קרן אהרוני וראשת המינהל לשילוב חברתי בעירייה מלי בן משה. עג'מי שליווה את השר לאורך הביקור סיפר ל"גל גפן": "במסגרת המפגש הצגנו בפני השר בעיות וסוגיות הדורשות טיפול ברמה התקציבית וכן נושאים הדורשים תשומת לב, שינוי גישה או חשיבה. בתום המפגש התייחס השר לבקשותינו וגילה הבנה וגישה חיובית לכל הבקשות. בהמשך יצאנו לביקור בשתי מסגרות אותן רצה השר לראות ולהתרשם ממקור ראשון ואף לשוחח עם מקבלי השירות. במסגרת הראשונה ביקרנו בדירת מעבר לצעירים ובשיחה עימם התרשמנו מאוד מהעבודה שנעשית ומההישגים הטיפוליים והשינוי לטובה שחל בצעירים. לאחר מכן נסענו למרכז הורים וילדים, אשר מטפל במשפחות שנקלעו למשבר וזקוקות  לעזרה בהיבטים שונים, הטיפול במקום הינו גם פרטני וגם קבוצתי לכל בני המשפחה ביחד. נפגשנו עם שני אבות אשר סיפרו כי חל שינוי משמעותי בהתנהלותם ובקשר עם בני משפחתם. אחד האבות ריגש אותנו מאוד וגרם לכל הנוכחים להזיל דמעה. השר התרשם מאוד מעבודת המינהל והצוות המטפל והבטיח לסייע ככל שניתן בסוגיות שהועלו".

עוד הוסיף עג'מי: "אני רוצה להודות לשר שמהווה אוזן קשבת, ותומך באופן מלא הן בעובדים הסוציאליים והן בקידום הנושאים בהם המשרד מטפל. כמו כן ברצוני להודות לראש העירייה על התמיכה והעזרה לכל אורך הדרך. אני בטוח כי הנושאים שעלו במפגש יקבלו ביטוי בשנה הקרובה ונוכל לשפר את השירות הניתן לתושבי העיר".

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות