דף הבית / רמת גן / חג הפסח כבר כאן: לכם נותר לבחור מה יככב על שולחן החג ובבית

חג הפסח כבר כאן: לכם נותר לבחור מה יככב על שולחן החג ובבית

לקראת חג הפסח, חג האירוח וההתחדשות הנה כמה רעיונות לאביזרים משלימים לבית

חג הפסח הוא הזמן לחדש את הבית בנגיעות קטנות ולהעניק לביתכם מראה חדש ומרענן שייתן תחושה של התחדשות.הקולקציות של הבחרות השונות כוללות מגוון רחב של פריטים הכוללים את כל מה שצריך על מנת להתאים את ביתכם לאווירת החג.

לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים: פתרונות אירוח חכמים לחג שחוסכים מקום ומאפשרים ארוח מספר רב של אנשים באותו חלל.כוננית שהופכת לשולחן, מושב זוגי שהופך לספסל לשבעה אנשים, קונסולה שהופך לשולחן אוכל, שולחנות סלון עם מקומות אחסון, הדום שמשמש גם כשולחן קפה, כסאות נערמים  ועוד.

ZAGAMIX: כוננית שהופכת לשולחן –  שני מוצרים במוצר אחד. הפתרון המושלם והיעיל ביותר לניצול מקסימלי של החלל: מעוצבת במראה אלגנטי ויוקרתי, במצב כוננית כפריט עיצובי המתאים גם לאחסון, ובמצב שולחן -משטח נוח ומרווח לשימושים רבים.מחיר- 2,150 ₪ במקום 2,630 ₪

הדום שהוא שולחן קפה- הדום יוקו, שילוב מוצלח של הדום עם פלטה שנפתחת ונסגרת לשולחן קפה קטן , להניח קפה ולהתפנק.   מחיר-רק 1,127 ₪ במקום  1,220 ₪

שולחנות סלון שהם גם מגירות אחסון – שולחן קפה אוליבר במראה טרנדי וצעיר המציע פתרון אחסון מושלם לחלל הסלון. השולחן מגיע בגוון משולב בצבעים אפור ומנטה, שולחן קפה עגול נפתח איימי בעיצוב טרנדי וצעיר המוסיף למראה חלל המגורים והסלון, לשולחן יש מקום לאחסון אביזרים והוא מהווה פתרון מושלם לחללים קטנים ועוד. מחיר שולחן קפה אוליבר- רק 1,047 ₪ במקום  -1,150 ₪

כסאות נערמים:כסאות נערמים נותנים מענה לשלל צרכים שונים; הם חוסכים במקום, נוחים לאחסון, ויכולים לשמש לסוגים שונים של אירוח, הם מלאי שיק וסטייל ומוצעים במבחר גוונים .מחיר- החל מ: 195 ₪

מוצרי ZAGA פינות אוכל להשיג בסניפי רשת ZAGA ברחבי הארץ ובאתר www.zaga.co.il מוצרי ZAGAMIX להשיג באתר  www.zaga.co.il

 

הצורפים לכל כיס

מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי המוביל "הצורפים", משיק בימים אלו קולקציית אירוח טרנדית ואלגנטית של מותג הביתMerdinger , המוצעת במחירים נגישים לכל כיס.הקולקציה החדשה כוללת מגוון רחב של כלי אירוח בעיצוב מקורי ובציפוי כסף וזהב. כמיטב המסורת – ניתן למצוא מגוון עיצובים החל מהקלאסיקה עם עיטורים וחריטות ועד הפריטים בקווים מודרניים נקיים. הקולקציה כוללת כלי ההגשה המסורתיים של החג, מעמד למצות, צלחות פסח במגוון עיצובים, הגדות פסח, מפצח אגוזים, סט מלח פלפל ועוד. והכל במראה מרהיב בחותמת איכות "הצורפים".

בין הפריטים:

צלחת פסח מתומנת : צלחת מהודרת ובה מוצגים שישה מאכלים מסורתיים המשתלבים לאורך ההגדה. זמין בחנויות החל מה-10.4 מחיר אחרי הנחת חג 399 שקל.

מעמד למצות מעוטר פרחים: "מרדינגר" מזמינים אתכם לקשט את שולחנכם החגיגי בפריט מהודר מצופה כסף. כל פריט יוקרתי הוא מעין תכשיט לכל שולחן, כל פריט נעשה בעבודה עדינה ומוקפדת . זמין בחנויות החל מה-10.4 מחיר אחרי הנחת חג 319 שקל.

 

 

קסטרו home- במבחר מארזים

CASTRO HOME, מותג העיצוב לבית של קסטרו, מציג קולקצית מארזים חגיגיים – מתנות אידיאליות ואלגנטיות לאירוח, ומבטיח להעשיר כל אירוע עם נגיעה של יוקרה וסגנון במחירים אטרקטיביים במיוחד.השנה לקראת החג, ניתן יהיה לרכוש בקסטרו הום מארזי חג מובנים בצורה נוחה, קלה ופשוטה.

מארז Say cheese – המארז כולל קרש עץ להגשת גבינות, 4 סכינים לחיתוך גבינות ופומפיה מעוצבת. מחיר: 139.90 שקל


מארז Pizza party: המארז כולל: מגש עץ להגשת הפיצה גלגלת לחיתוך פיצה וקופסה לתבלינים מחיר: 179.90 שקל

מארז Salad lover: המארז כולל קערת סלט מעץ, כפות הגשה לסלט מעץ, מלח ופלפל מעץ וכלי לרוטב. מחיר:299.90 שקל

 מארז  Tea time: המארז כולל מגש עץ מעוצב קנקן תה בשילוב זכוכית ועץ, 4 כוסות זכוכית כפולה לשתייה חמה.מחיר: 249.90 שקל.

המארזים משתתפים במבצע קונים ב- 300 ₪ ומשלמים 200 ₪ שבתוקף עד סוף חודש אפריל: להשיג באתר:www.castro.com/castro-home   ובכל חנויות CASTRO HOME.

 

FOX HOME – בצבעי הקיץ

שולחן חג הפסח של FOX HOME הוא הסנונית הראשונה של קולקציית קיץ 2024, בשולחן החג ניתן לשלב בין 2 סטים של כלי אוכל: הסט הראשון עשוי פורצלן לבן בצורת פרח, עם קו מתאר חיצוני של עלי כותרת, והוא כולל קערית מרק, צלחת של מנה ראשונה וצלחת למנה עיקרית. מערכת הכלים נוספת עשויה מזכוכית בצבע אפרסקי-שקוף, המדמה צורה של פרחים עם קונטור זהב-מט בקצוות הכלים, והיא כוללת קערת מרק פתוחה, צלחת למנה ראשונה, צלחת למנה העיקרית וקעריות קטנות להגשה בצורת פרחים.

לצד מערכות הכלים יונחו סכו"ם בזהב-מט, לפתניות על רגל נמוכה, גביעי יין וכוסות לשתייה קלה, הכלים עשויים מזכוכית שקופה בצבע אפרסקי ובעלי אפקט של פריסת עלי כותרת בצמיחה סיבובית, עם רים זהב-מט. בלב השולחן נציב את קערת ברכות הפסח החגיגית מפורצלן לבן, בעלת גומחות להגשת מנות החג המסורתיות. כלי הגשה משלימים לשולחן הם קערת פורצלן צחורה פתוחה בצורת פרח וקערה גבוהה מזכוכית שקופה עם רים זהב בצורת פרח, וכן קראף לשתייה קלה ודקנטר לחדרור יין, שיעצימו חווית החג. מגש מוזהב ודומיננטי על רגל יחדד את האווירה האלגנטית ויוסיף עוד נופך מבריק ומנצנץ לשולחן, לצד מגש אובלי מוזהב עם ידיות נשיאה ומעמד לפילר ממתכת מוזהבת ועוד.


גולף & קו- בקווים אלגנטיים

גולף & קו משיקה קולקציית אביב קיץ עם מגוון רחב של מתנות המוסיפות יוקרה לכל בית. הקולקציה מציגה מגוון רחב של פריטים המשלבים חדשנות לצד יוקרה: קערות פורצלן אלגנטיות, שיכולות לשמש כמרכז שולחן מפואר; סדרת כלי אוכל בהדפס פלורלי עדין, שמחזירה את הרומנטיקה לאירוח; אגרטלי קרמיקה בעיצוב מודרני, המוסיפים נגיעה ארטיסטית לכל חלל ועוד.

כל פריט הוא יצירת אומנות בפני עצמו, המבטיחה לא רק להשתלב בכל סגנון ופינה אלא גם להעשיר את חוויית האירוח והחגיגה.בין הפריטים: סדרת אגרטלי קרמיקה 99.90-219 שקלים, סדרת כלי פורצלן 22.90-99.90 שקלים, קנקן תה מאצה 139 שקלים, כלי הגשה 49.90-89.90, קערת הגשה עם רגל מדגם לאונה 149.90 שקלים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

7ddb6718-d11f-4b8f-b8cf-ba67140048be

תכירו את הדוקטור: אביב גפן יקבל תואר לשם כבוד

תפריט נגישות