n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / מנהלת חדשה לבית הספר גולדטק חולון

מנהלת חדשה לבית הספר גולדטק חולון

בתי יפת נבחרה לנהל את בית ספר גולדטק ותחליף בתפקידה את אורית כהן בן עזרא, אשר ניהלה את בית הספר מאז הקמתו והובילה אותו ללמידה חדשנית ומשמעותית

6
בתי יפת

החל משנת הלימודים תשפ"ה תנהל בתי יפת, את בית הספר היסודי גולדטק ותחליף את אורית כהן בן עזרא, אשר ניהלה את בית הספר מאז הקמתו והובילה אותו ללמידה חדשנית ומשמעותית.

בתי, תושבת העיר נס ציונה, בעלת תואר ראשון בחינוך בהתמחות בלשון ובספרות ובעלת תואר שני בהערכה ומדידה, בוגרת הקורס להכשרת מנהלים "אבני ראשה".

במהלך 24 שנות עבודתה במערכת החינוך, מילאה מגוון תפקידי ריכוז, חברת צוות ניהול, רכזת עברית וסגנית מנהלת בית ספר, כאשר ב-13 השנים האחרונות עבדה בבית הספר הדרים בראשון לציון.

בתי יפת: "אני רואה בניהול בית הספר שליחות והגשמת חלום ואני שואפת לקדם פדגוגיה חדשנית ואיכותית ולמידה חברתית רגשית בשיתוף הצוות החינוכי, תוך מחויבות להבאת כל תלמיד למצוינות אישית. אני שואפת ליצירת אקלים מיטבי וחיזוק תחושת השייכות של כל קהילת בית הספר – התלמידים, הצוות החינוכי וההורים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

7

הווטרינרים מגיעים אל גינות הכלבים בחולון

תפריט נגישות