n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / גן שלנו לא נחמד הוא: הגננת השתמשה באלימות מילולית, במשרד החינוך מתעלמים

גן שלנו לא נחמד הוא: הגננת השתמשה באלימות מילולית, במשרד החינוך מתעלמים

הורים לגן בשכונת נווה יהושע טוענים כי הקליטו את הגננת משתמשת באלימות מילולית כלפי הילדים ודורשים להוציא אותה מהגן.במשרד החינוך חושבים אחרת

כיתה גן צילום דוברות ראשון לציון

״אנחנו לא מוכנים לשלוח את הילדים שלנו לגן עם הגננת הזו ומשרד החינוך מתנער מאחריות ובמקום להוציא אותה מהגן, הוא מוציא את הילדים״ כך אומרת אם לילד בגן בשכונת נווה יהושע בעיר, לדברי הורים נוספים במהלך השנה בעקבות הלחימה ילדי הגן עבור ללמוד במקלט במקום המקום הקבוע שלהם, ואז הבחינו ההורים בשינויים בהתנהגותם. ״הילד שלי התחיל לחזור הבייתה ולדבר בצורה בוטה, מדובר בילד בן שלוש שלא שומע את השפה הזו בבית ולא הבנו מאיפה זה צץ, אלא שאז התחלנו לדבר ביננו ההורים ואז הסתבר שאחד הילדים חזר להרטיב, האחר מדבר בשפה בוטה שהוא יכול לשמוע מחוץ לבית ועוד״ אומרת אם אחרת ומוסיפה ״כשביקשנו לדבר עם הגננת, היא ביטלה את כל הטענות שלנו ולכל טענה הייתה לה תשובה מוכנה והזויה עוד יותר, אז החלטנו לשים מכשיר הקלטה והזדעזענו מהתוצאה״.

לדברי ההורים, בהקלטות הם שמעו את הגננת משתמשת באלימות מילולית כלפי הילדים ואז החליטו שהם לא שותקים. ״היו אין ספור שמועות על ההתנהלות שלה בגנים בהם היא הייתה בעבר, כשאמרנו לה על זה היא ביטלה את השמועות וטענה שזה היה תוצאה של נסיון לפגוע בה, אבל כששמענו את ההקלטות הבנו שיש דברים בגו״.

במשך שבוע ההורים החליטו שלא לשלוח את הילדים לגן ובמשרד החינוך עשו ברירו עם הגננת שמתעקשת להמשיך בתפקיד גם בלי ילדים בגן. ״במשרד החינוך פשוט מטאטאים את הבעיה מתחת לשטיח ומתנהלים בצורה בריונית , במקום להחליף את הגננת הם מעדיפים שהילדים שיישארו בבית. איפה נשמע כזה דבר״

ובנתיים, בעיריית רמת גן החליטו להרים את הכפפה ולנסות לפתור את הבעיה, ואז הודיעו להורים כי הבוקר, שני, הילדים ישובצו בשלושה גנים שונים. ביקשנו מהעירייה להיות מעורבים בתהליך השיבוץ אבל נאמר לנו שזה בלתי אפשרי״ אומר אחד ההורים ומוסיף, ״אמנם זה אמצע השנה אבל אני חושב שיכולה להיות מידת התחשבות״.

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה: ״בשל משבר אמון שנוצר בין כל הורי הילדים בגן לגננת, ובהתאם להצעת ההורים עצמם ולבקשתם העירייה תאפשר הגשת בקשת העברה לגן אחר אשר תידון ככלל בקשת העברה. יובהר כי לא הוחלט על פיצול הגן והוא מוכן לקליטת הילדים מדי בוקר.צוותי החינוך בעירייה מטפלים בנושא ברגישות הנדרשת על מנת להביא לפתרון מיטבי של הסיטואציה״.

ממשרד החינוך נמסר: ״עניינה של הגננת נמצא בבדיקה וכי המשרד פועל בנושא על פי חוק.ההורים נמצאים בקשר שוטף עם משרד החינוך והעירייה ומעודכנים בהתאם״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. ההורים של היום לא פשוטים . מקימים קבוצת ווטסאפ ואחת האימהות שהגננת לא באה לה בטוב מתסיסה את כולם .
    והגברים כמו טאמבלים נגררים
    העיקר הם שוכחים את הילד .
    כולם חסידי אומות העולם .
    נראה אותם חצי שעה עם הילדים בשביל השכר המצחיק , פלא שכל הסחלא שלנו עובד בכך

    • אין כל רע בהורים ערניים אחרת יהיו ילדי כרמל מעודה למה זה טוב????
      וגברים הם טמבלים… יש גברים שהיה שווה שיהיו בגן עם גננת כזאת
      ומי שלא טוב לה שלא תהיה גננת כי בשום שלב במדינה גננות לא הרוויחו מיליונים רק שהנשמה הייתה קודמת להכל ולא החופשות…
      ולחשוב שהכל היה נגמר אם רק היו מצלמות שנבדקות
      יא גאון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות