n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: מועצת העיר אישרה את צו הארנונה לשנת 2023

אור יהודה: מועצת העיר אישרה את צו הארנונה לשנת 2023

בשורה טובה לתושבים ולעסקים באור יהודה. מועצת העיר אישרה את הצו החדש המגלם מספר שינויים, ביניהם הוספת סיווג של בתי מלון, קביעת תעריף בגין מתחם תל השומר ובקשה לאישור חריג להפחתת חיוב בשטחים המשותפים לתושבי בית בפארק

בית בפארק
שכונת בית בפארק. צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מועצת העיר של אור יהודה אישרה בשבוע שעבר את צו הארנונה לשנת 2023. הצו החדש מגלם מספר שינויים והוספות הטעונות אישור חריג של שרי הפנים והאוצר וכן סיווג חדש שאינו מצריך אישור שכזה.

בין השאר נקבע בצו החדש כי יתווסף תעריף מופחת להנהלות בנקים בכל חלקי העיר המשתווה למתחם בזק בו קיים תעריף מוזל זהה. כמו כן, נוצר סיווג חדש לבתי מלון במטרה למשוך משקיעים להקים בית מלון בעיר, והוא יעמוד על סך 70 ש"ח למ"ר לשנה. בנוסף, כולל הצו אישור חריג להוספת תעריף מופחת בצו לבתי ספר מקצועיים וכן בקשה לאישור חריג לקביעת תעריף בגין מתחם תל השומר.

הצו כולל גם בקשה לאישור חריג להפחתת החיוב בגין השטחים המשותפים בשכונת בית בפארק שנמצאת בהקמה. על פי הצו, יינתנו הנחות בשנים 2023 ו-2024 על השטחים המשותפים בשכונה כך שהן יחויבו בתעריפים מופחתים. הצו עצמו מגלם את העדכון האוטומטי בגובה 1.37 אחוז.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "צו הארנונה לשנת 2023 מגלם בתוכו מענה לנושאים שעלו מהציבור וניסיון לסייע ככל שהעירייה יכולה הן לתושבים והן לעסקים. אנו נדרשים באישור של משרד הפנים להקלות שביקשנו וכולי תקווה שבמשרד הפנים יהיו קשובים לצרכים של תושבי העיר ובעלי העסקים, בוודאי על רקע יוקר המחיה המאמיר. בנוסף, אנו נמצאים עם הפנים לתת מענה לתנופת הפיתוח בעיר, וזו הסיבה שהכנסנו סיווג מיוחד לבתי מלון ובקשה לאישור חריג לקביעת תעריף בגין מתחם תל השומר שיפותח במקום שטחי המחנה שיתפנה בשנים הבאות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות