n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / בשעה טובה: עופר בילו סנטר אאוטלט פותח השבוע שדרת חנויות חדשה

בשעה טובה: עופר בילו סנטר אאוטלט פותח השבוע שדרת חנויות חדשה

שדרת אופנה חדשה תפתח בעופר בילו סנטר בהשקעה של 65 מיליון שקל כולל סניף אאוטלט ראשון של רשת רזילי

רזילי בעופר בילו סנטר צילום ליז פרץ (3)

מתחם הקניות והבילוי  עופר בילו סנטר אאוטלט, מקבוצת קניוני עופר, פותח השבוע שדרת חנויות חדשה,  בהשקעה הנאמדת בכ- 65 מיליון ₪. 

בשדרה החדשה המשתרעת על שטח כולל של כ 7,500 מ"ר, נפתחו מגוון חנויות של מותגי אופנה ובית המציעים מחלקות אאוטלט עם הנחות של עד 70% לצד מוצרים/ קולקציות חדשות:  

 RAZILI–  חנות האאוטלט הראשונה של רשת רזילי, המשתרעת  על שטח של 150 מ"ר וכוללת  מגוון רחב של פריטי הלבשה והנעלה החל מ-49.90 ועד 399 ₪.  בין היתר ניתן למצוא לצד פריטי האופנה  גם אקססוריז כמו:  בגדי ים, נעליים ועוד..

NIKE UNITE- סניף אאוטלט המשתרע על שטח של 1,400 מ"ר עם השקעה וחשיבה על נגישות הלקוח וחווית הקניה.  בסניף  מחלקות לגברים נשים וילדים, כולל פריטים והשקות של מהדורות מיוחדות. החנות תציע הנחות לאורך כל השנה של עד 50% אחוז על כלל הדגמים

FEMINA – סניף האאוטלט של פמינה משתרע על שטח של כ 80 מ"ר, ניתן למצוא מגוון רחב של פריטי הלבשה תחתונה במחירים של עד 70% הנחה על כל מחלקת האאוטלט. 

ספייסז – מותג  כלי בית ספייסז פותח סניף אאוטלט על שטח של כ- 400   מ"ר עם מגוון רחב של כלים לבית, מטבח, מוצרי מזון , כלי הגשה ועוד, במחירים חסרי תקדים! 

 דלתא  – דלתא עברו למיקום חדש בשדרה החדשה בחנות המשתרעת על כ- 210 מ"ר בעיצוב חדשני.. 

פיקס – חנות המשתרעת על שטח של 200 מ"ר  ניתן למצוא בה מגוון פריטי הלבשה תחתונה לנשים בלבד, בדי ים, פיג'מות נעלי בית ועוד..

לדברי עומר אוגולניק מנכ"ל פעילות קניוני עופר: "עופר בילו סנטר  הינו האאוטלט הגדול והמוביל בישראל. אנו פועלים באופן מתמיד  לתת את המענה הטוב ביותר ללקוחות המתחם ולהעצים את חווית הקניה בו עם המותגים המובילים בישראל ובעולם. השדרה החדשה נפתחה כחלק מאסטרטגיית המתחם להמשיך ולהוות מוקד מרכזי בישראל  לחנויות אאוטלט  של מותגים עדכניים ומבוקשים. פתיחת השדרה החדשה אפשרה לנו לצרף לתמהיל החנויות מגוון גדול של מותגים נוספים".

לדבריו: "במסגרת זו  נעשו בשנה האחרונה עבודות פיתוח נרחבות,  לטובת הקמת השדרה החדשה  הכוללות בין היתר בניית מדרכות חדשות, שיפור ושדרוג התשתיות, תאורה, שילוט, חיפויים, גגונים, מעגלי תנועה, שדרוג תנועת הרכבים, הוספת  כ-300 מקומות חניה ,חיבור המתחם החדש לקיים ועוד". 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות