דף הבית / חדשות העיר / "מתחם האלף" תופס תאוצה

"מתחם האלף" תופס תאוצה

רונן דמארי

הביקוש למתחם האלף עולה. שתי חברות נדל"ן גדולות, קבוצת פרשקובסקי וקבוצת אמות, זכו בקרקעות לעסקים ומסחר במסגרת שני מכרזים שנסגרו לאחרונה. מגרשים אלו ישמשו לתעסוקה ומסחר ויהוו מיקום אידיאלי עבור החברות הרבות אשר מגלות עניין בהעברת משרדיהן לעיר.

חברת הנדל"ן פרשקובסקי זכתה במגרש בשטח של 53,724 מ"ר המיועד לתעסוקה ומסחר במחיר של 81,555,000 מש"ח. יצוין כי מחיר המינימום להגשה במכרז היה 48,400 מיליון ₪, כך שמתחם ה-1000 יכול לסמן לעצמו את שיווק הקרקע כהצלחה גדולה מאוד.  חברת הנדל"ן אמות זכתה במגרש סמוך, המיועד אף הוא לתעסוקה ומסחר, בשטח של 18,946 מ"ר ובמחיר של 30,300,030 מש"ח. מחיר המינימום לשיווק הקרקע בה זכתה אמות היה 18,900 מיליון ₪ וגם במקרה הזה המחיר שזכה עלה מעל לכל הציפיות וההערכות המוקדמות. העובדה שההצעות היו גבוהות משמעותית ממחירי המינימום  מבטא ביקוש אדיר לאזור.

בעירייה מעודדים מהמגמה של חברות גדולות לעבור לראשון לציון מתל אביב וערי הסביבה. כזכור, קבוצת דיסקונט רכשה לפני כשנתיים 21 דונם במתחם האלף על מנת להקים קריה פיננסית שתכלול את בנק דיסקונט, בנק מרכנתיל וחברת Cal. חברה גדולה נוספת שעזבה את תל אביב ועברה לראשון לציון היא קבוצת ידיעות אחרונות שעברה למתחם ראשון איילון. חברת המחשוב של קבוצת הבינלאומי הקימה במתחם שורק מבנה גדול עבור 700 העובדים שלה. אגב, במתחם הממוקם בדרום העיר פועלות כבר מספר חברות ענק כדוגמת איקאה, לובינסקי, קוקה קולה, רנואר, אלבר, בלורן, צ'מפיון מוטורס ועוד.  כמו כן, בשבוע שעבר הודיעה החברה הממשלתית "נתיבי איילון" כי היא עוזבת את תל אביב ועוברת לראשון לציון.

עדי ברוק, מנכ"ל מנהלת מתחם ה-1000 ציין: "אנו מתקדמים צעד אחר צעד, מגרש אחר מגרש לעבר הקמתו של מתחם האלף שמהווה אטרקציה ייחודית ראשונה מסוגה לחברות ולמשקיעים. צפוי לקום כאן מתחם בסטנדרטים גבוהים ובקנה מידה שלא נראה כמוהו בארץ".

הדמיות: טוטם הדמיות

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות