n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / בשורה ברמת גן: שדרוג רחוב הרא״ה

בשורה ברמת גן: שדרוג רחוב הרא״ה

הועדה המקומית בראשות סגן ראש עיריית רמת גן, עו״ד רועי ברזילי המליצה לאשר שתי תכניות פינוי בינוי משמעותיות ברחוב הרא״ה ברמת גן.

בניין עירייה רמת גן. צילום :ד"ר אריה אשכול, מתוך אתר פיקיויקי
בניין עירייה רמת גן. צילום :ד"ר אריה אשכול, מתוך אתר פיקיויקי

במסגרת התכניות, ייהרסו 7 בניינים ישנים בסך הכל ובמקומם ייבנו 4 בניינים חדשים עם 157 יחידות דיור. בנוסף, יורחבו שטחים לשימושי מסחר, מבנים ומוסדות ציבור, תורחב זכות הדרך, דבר שיקל על התושבים בחנייה ותנועה וישדרג שדרוג משמעותי את אחד הרחובות הראשיים בעיר.

סגן ראש העיר, עו"ד ברזילי אישר הפרטים ומסר: "העדיפות שהענקתי לתכניות פינוי בינוי מתחמיות ברחובות ראשיים מקבלת ביטוי ברור עם ההמלצה שלנו לאשר שתי תכניות שמחדשות קטע משמעותי ברחוב הראשי בעיר. עד כה ההתחדשות היתה בפנים השכונות. אנחנו פועלים בשנתיים האחרונות במטרה לחדש את הרחובות הראשיים שעד היום היו מוזנחים, ישנים, ללא מסחר פעיל, ובלי אפשרות להרחיב את זכות הדרך והוספת שבילי אופניים. מדובר בבשורה משמעותית וחשובה עבור התושבים ובעלי העסקים ברמת גן.

המסגרת היא בנייה מרקמית ולא גבוהה עם צפיפות מינימלית 5ההכרחית לצורך ההתחדשות ואני מקווה שהועדה המחוזית תקבל את המלצתי ונוביל יחד שינוי משמעותי ונשדרג את הרחוב הכי מרכזי בעיר עבור כלל הציבור הרמת גני״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. כתבה מעניינת. אבל איזה קטע מרחוב הרוא"ה הולכים לחדש? למה התמונה המצורפת לכתבה היא תמונה של העירייה שלא ממוקמת על רחוב הרוא"ה בכלל. העירייה נמצאת על רחוב ביאליק . כל זה מעורר את השאלה: מה מהכתבה אמיתי ומה סתם תעמולה של העירייה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות