n
דף הבית / חדשות בת-ים / ביבי נתניהו הגיע לחולון ובת ים

ביבי נתניהו הגיע לחולון ובת ים

במסגרת הקמפיין שלו עם ה"ביבי-בא", הגיע יו"ר האופוזיציה לחולון ובת ים וכרגיל, בואו יצר עומסי תנועה כשאלפים הגיעו לראות ולשמוע את המועמד לראשות הממשלה

ביבי נתניהו צילום אדיר ראובני
נתניהו עם אוחנה וכהן ב"ביבי-בא" צילום: אדיר ראובני

בנימין נתניהו, הגיע אמש (ראשון) לחולון ובת ים במסגרת הקמפיין שלו יחד עם ה"ביבי-בא" האוטובוס המשורין ממנו הוא נושא דברים אל הקהל. אל נתניהו התלוו בין השאר גם חברי הכנסת אמיר אוחנה ואלי כהן המתגורר בחולון.

המפגש של נתניהו עם פעילי הליכוד הרבים, החל בשכונת ג'סי כהן בחולון ומשם המשיך אל רחבת המדייטק. מחולון המשיך נתניהו אל בת ים, אך עוד לפני שהגיע אל היעד, התברר כי השב"כ החליט לשנות את המסלול של יו"ר האופוזיציה, זאת מחשש לגורמים עויינים המתגוררים באחת השכונות אליה היה אמור להגיע.

בסופו של דבר נתניהו הגיע אל רחבת העירייה ומשם המשיך אל הטיילת, שם נכנס לבית קפה מקומי ונפגש עם מספר פעילי ליכוד בעיר. כמו תמיד כשנתניהו מגיע לבת ים, גם הפעם נוצרו עומסי תנועה גדולים כשמאות אם לא אלפי תושבים, הגיעו לראות ולשמוע את יו"ר הליכוד שבתחילת נובמבר ינסה לחזור אל כס ראש הממשלה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות