n
דף הבית / בקעת אונו / אור יהודה: הילדים כותבים את סיפורה של העיר

אור יהודה: הילדים כותבים את סיפורה של העיר

מאות ספרי "אגדה של מקום" חולקו בשבוע שעבר בטקסים בבתי הספר היסודיים באור יהודה לתלמידי כיתות ו', בהם יכתבו את סיפורה של העיר מנקודת מבטם

Screenshot 2023-01-01 235834
צילום: דוברות העירייה

טקס חלוקת ספרי "אגדה של מקום" התקיים בשבוע שעבר בבתי הספר היסודיים באור יהודה במעמד ראש העיר, ליאת שוחט. זו השנה הרביעית בה מתקיימת חלוקת ספרי "אגדה של מקום" לתלמידי כיתות ו', ספרים המהווים פלטפורמה לילדים להתנסות בכתיבה יוצרת כסופרים צעירים. התלמידים יבחרו את הנושא הקרוב לליבם ויתעדו את סיפורם האישי. בכך הם יתנסו בתהליך כתיבה משמעותי בו הם יספרו את סיפור העיר אור יהודה, דרך ראות עיניהם וחוויתם האישית.

 

בשנים עברו, כתבו הילדים על המסורת התרבותית האישית, שורשי המשפחות, וכן על חפצים שעברו מדור לדור. בנוסף, ביצעו חקר שמות רחובות, מקומות ואתרים בעיר ומשמעותם לזהותה של אור יהודה. תוצרי הסיפורים יפורסמו בשבוע החינוך הקרוב מהם יוכלו ללמוד הדורות הבאים. את הפרויקט מרכז אגף החינוך בראשות דלילה אשכנזי.

 

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "חווית הכתיבה היא משמעותית ומהווה כלי נפלא לביטוי אישי ויצירה. הנושאים אותם יבחרו הילדים לכתיבה יבטאו את הזיקה שלהם למקום, לסביבה בה הם גדלים ומתחנכים ויחזקו את תחושת השייכות שלהם לעיר. אני רואה את התלמידים כדור העתיד של העיר שמתפתחת וצומחת לנגד עינינו וכולי הערכה לתהליך שמוביל אגף החינוך".

Screenshot 2023-01-01 235934

צילומים: דוברות עיריית אור יהודה
לפרטים נוספים:
אורן קורנפלד, דובר עיריית אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות