n
דף הבית / חולון / חולון ספורט / "זה הלך לכיוון שלנו"

"זה הלך לכיוון שלנו"

אחרי שעלתה לחצי הגמר בפלייאוף ליגת העל, הפועל חולון יכולה להתכונן למשחק הבא

טיירוס מגי הפועל חולון צילום דודי אוחיון מנהלת הליגה

הפועל חולון שוב הביסה את גליל עליון ועלתה לחצי הגמר מול גליל גלבוע או הפועל י-ם. זה לא היה פשוט ואחרי יתרון 16-9 חולון נרגעה כאשר היא אפשרה לגליל עליון לעלות ליתרון דו ספרתי 40-24. מיד אחר כך טיירוס מגי השתלט על המשחק וקבר 41 נקודות בדרך לרבע שלישי של 13-31, עד ל88-68 בסיום.

המאמן גיא גודס היה מרוצה: “קודם כל, ב-15 דקות הראשונות של המשחק זה לא היה נראה שאנחנו מוכנים. אני כבר אתמול באימון ראיתי זחיחות אצל השחקנים והרמתי את הקול איפה שהרגשתי שיש צורך. זה הכל עניין של ריכוז. מה עשה את ההבדל? ירידה להגנה וכדורים חוזרים בהתקפה. מה שלא עבד ב-15 דקות הראשונות של המשחק. שמח שהצלחנו ברבע השני לחזור למשחק, זה הלך לכיוון מה שדיברנו. שני הגבוהים החזירו אותנו למשחק יחד עם טיירוס. לאחר מכן עברנו לשני גבוהים וזה עזר לנו מאוד בהגנה. טיירוס מגי? הוא חתיכת סקורר, פשוט שחקן גדול שנתן 41 דקות. מה הלאה? מפה הפנים קדימה לחצי גמר הפלייאוף".

טיירוס מגי סיכם: "נהניתי מהמשחק. בפעם שעברה זה היה מישהו אחר, הפעם זה היה אני. האוהדים מעודדים ותומכים בנו בטוב וברע, ואני מאוד מאוד מכבד את זה".

 

מייקל קייזר הפועל חולון צילום דודי אוחיון מנהלת הליגה

צלם: דודו אוחיון מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות