n
דף הבית / בקעת אונו / "בנינו נבחרת חלומות של רופאים מומחים ומומחי-על הטובים ביותר בישראל"

"בנינו נבחרת חלומות של רופאים מומחים ומומחי-על הטובים ביותר בישראל"

מרפאת הדרים של כללית, שתיפתח בחודש הבא במתחם צים בגני תקווה, נמצאת בימים אלה בשלבים אחרונים של הכנות לקראת פתיחתה לקהל הרחב. קבלו הצצה למנעד הרחב והמקיף של שירותים שיסופקו במרפאה

צילום רחפן: משה עמאר
צילום רחפן: משה עמאר

על רקע מגמת הצמיחה הדמוגרפית המרשימה ממנה נהנה אזור בקעת אונו בכלל, והיישוב גני תקווה בפרט, מרחיב ארגון הבריאות הגדול במדינה את שירותיו באזור.
בחודש הבא צפויה כללית לחנוך במתחם צים ברחוב ההדרים שבגני תקווה מרפאה חדשה, שתכלול שירותי רפואת משפחה, ילדים ונשים, רפואה יועצת (אורתופדיה, עור, אף אוזן גרון) ועוד – כאשר דגש מיוחד יושם על התמחויות מקצועיות בתחום רפואת הילדים בקהילה.

את המרפאה, שתשתרע על שטח של כ-700 מ"ר, תנהל ד"ר לימור רוב, רופאה מוערכת בעלת ניסיון רב ברפואה פנימית ותחומי התמחות נוספים, בהם עסקה בעשור האחרון במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב.

ד"ר לימור רוב. צילום: דוברות כללית מחוז דן
ד"ר לימור רוב. צילום: דוברות כללית מחוז דן

"אני שמחה להצטרף למשפחת כללית ומצפה בכיליון עיניים להעניק שירות רפואי מסור ומקצועי לתושבי גני תקווה החברים בכללית", אמרה השבוע ד"ר רוב לקראת פתיחתה של מרפאת הדרים.

את המרפאה היועצת שתפעל במקום ינהל ד"ר עוז פרנקו, מומחה לאורתופדיה ומי שניהל בשנתיים וחצי האחרונות את המרפאה היועצת של כללית בקניון קרית אונו.

בנוסף לשירותים שצוינו, צפויה מרפאת הדרים לעבוד מספר ימים בשבוע במתכונת של מרפאת לילה. הרחבת שעות פעילות המרפאה תאפשר זמינות מעולה בשעות הערב והלילה, כאשר בשלב מאוחר יותר צפוי לפעול במקום גם מוקד סוף שבוע. כמו כן, ישנה כוונה להפעיל במרפאה מוקד רפואה משלימה.

ד"ר לימור רוב. צילום: דוברות כללית מחוז דן
צילום: דוברות כללית מחוז דן

דגש מיוחד על רפואת ילדים

דגש משמעותי יינתן כאמור במרפאה על רפואת ילדים. פרופ' איריס מנור, מומחית לפסיכיאטריה, מנהלת מרפאת הקשב של כללית בפתח תקוה ומנהלת במרכז רפואי גהה, תעניק שירותי ייעוץ בתחום הפרעת קשב בקרב ילדים. רכזת רפואת ילדים במחוז דן-פ"ת, ד"ר דיתי מכנס, תעניק שירות בתחום אלרגיה ואימונולוגיה ילדים. ד"ר מיה גרשטיין, מומחית ברפואת ילדים ומנהלת מרכז בריאות הילד של כללית בפתח תקוה, תייעץ בתחום ראומטולוגיה ילדים וד"ר אפרת בר-אילן תעניק שירות בתחום רפואת עור לילדים.

לדברי מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית, ד"ר יעל רייכנברג, "בנינו נבחרת חלומות של רופאים מומחים ומומחי-על הטובים ביותר בישראל. הצוות הרפואי שלנו יעניק שירותי רפואה מתקדמים וחדשניים, שיובילו בריאות וחינוך לאורח חיים בריא בקהילה. תושבי גני תקווה הקרובים לליבנו ייהנו מנבחרת משובחת של רופאים מקצוענים בלב השכונה, קרוב לבית, והכל בשיטת One Stop Shop שמרכזת את השירותים הרפואיים במקום אחד".

הנה מספר תמונות של המרפאה החדשה, שנמצאת בימים אלה בהכנות אחרונות לקראת פתיחתה הצפויה ביולי 2022:

WhatsApp Image 2022-06-17 at 08.21.13 (1)
צילום: דוברות כללית מחוז דן
WhatsApp Image 2022-06-17 at 08.21.13
צילום: דוברות כללית מחוז דן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

DOVRUT WOLFSON (3)

וולפסון אירח כנס משפטנים של משרד הבריאות

תפריט נגישות