n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

גזר דין חריג במיוחד הוטל על שחקן צפרירים חולון עידן אשכנזי, אחרי שהורשע בתקיפת שופט המשחק. הוא הורחק ל-99 שנים ויוכל לחזור אל כר הדשא באפריל 2123...

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f
(רועי אסף)

הפועל צפרירים חולון, שבשנות ה-90 הייתה שם דבר בליגה הראשונה בישראל, משחקת כבר שנים בליגה האחרונה, ליגה ג' במחוז תל אביב. בשבוע שעבר שיחקה מול מוליכת הטבלה מגבעת שמואל ובפיגור 2:0, קיבל שחקן חולון- עידן אשכנזי, כרטיס אדום.

אשכנזי קיבל אדום אחרי שהתלונן בפני שופט המשחק כי השער השני של היריבה, נכבש ממצב נבדל. השופט דחה את טענותיו ואשכנזי החל לקלל ולאיים על השופט ששלף לו מיד את הכרטיס האדום. אך כאן הסיפור לא נגמר כי אשכנזי החליט להגיב בצורה חמורה במיוחד ונתן סטירה לשופט שמצידו שרק באותו הרגע לסיום המשחק.

צפרירים הפסידה הפסד טכני ועידן אשכנזי, הורשע בשלושה סעיפים חמורים של איומים, העלבת שופט ותקיפה. בעקבות ההרשעה החליט בית הדין של ההתאחדות לכדורגל על עונש חריג במיוחד של הרחקה ל-99 שנים מהמגרשים ולמעשה סיום הקריירה של השחקן הוותיק.

אשכנזי בן ה-37, שיחק בליגות הנמוכות משנת 2006 בעיקר בקבוצות המקומיות. השנה הספיק לכבוש שני שערים ואת אקורד הסיום הצורם לקריירה שלו, כולם יירצו לשכוח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות