n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / נתנאל ארצי הפתיע את השחקנים הצעירים של ליגת "החלוץ"

נתנאל ארצי הפתיע את השחקנים הצעירים של ליגת "החלוץ"

נתנאל ארצי התארח באולסטאר ליגת הכדורסל הקהילתית של חולון בהובלת ארגון "החלוץ - חינוך דרך ספורט" - וריגש: "הזכיר לי את כל המהות והיפי בכדורסל". רכז "החלוץ", רון יוכטמן: "ראינו את היכולת של הספורט לייצר קהילה של ממש סביב המשחק"

12 (2)

האמת, אין אחד משחקני ליגת הכדורסל הקהילתית של חולון שלא הופתע ביום חמישי האחרון. למשחק האולסטאר החגיגי, בהובלת רשת קהילה ופנאי חולון וארגון "החלוץ – חינוך דרך ספורט" מבית דרור ישראל – הופיע לא אחר מאשר נתנאל ארצי, מהכוכבים הגדולים של הפועל חולון מליגת העל.

הוא לא פספס הזדמנות לעשות טוב על הלב לשחקנים של הליגה הקהילתית, המתקיימת בעיר זו השנה הרביעית ברציפות.

ארצי לא רק צפה במשחק האולסטאר בין כוכבי כל הקבוצות, אלא גם נטל חלק בתחרות השלשות הייחודית. "האירועים האלה מזכירים לי מאיפה הגעתי", סיפר ארצי. "מהקהילה, מהמגרשים השכונתיים. התרגשתי לראות את השחקנים רצים ומשחקים יחד לכיף. מזכיר את כל המהות והיופי בכדורסל".

12 (3)

זה היה אירוע חגיגי, בו שחקני כל הקבוצות קיבלו שי צנוע – בקבוק ממותג של הליגה והתכבדו בכיבוד קל. ראשי הליגה החליטו לקיים את האולסטאר, בעיקר כדי לחדד את הפן הקבוצתי בין השחקנים ובין כל קבוצות הליגה במפגש חוויתי מגבש. בתחילת האירוע נפגשו הקפטנים והמאמנים של כל הקבוצות לשיחה על מטרות ומהות הליגה.

רכז "החלוץ" באזור המרכז, רון יוכטמן, אמר: "במפגש הייחודי הזה, ראינו את היכולת של הספורט לייצר קהילות של ממש סביב המשחק. כיף לראות קבוצות שרצות כבר שנים יחד, כשכל אחד מגיע מהריצות והחיים לזמן נטו של כדורסל וכיף. גאה להגיד שהליגה השנה עברה שדרוג משמעותי ורוצה להגיד תודה ללירן יודלביץ' רכז הליגה ולשותפים היקרים שלנו מרשת קהילה ופנאי חולון".

מנהל תחום חוגי ספורט ופנאי ברשת קהילה ופנאי חולון, גיא הרשטט, התמוגג אף הוא: "ביקר אותנו נתנאל ארצי, שחקנה של הפועל חולון, ונכחו מעל 50 משתתפים שהגיעו לערב מיוחד של ספורט עממי טהור. היה מרגש לראות את כולם באים לקחת חלק בצורה ספורטיבית וחברית".

'החלוץ' הינו ארגון ספורט-חינוכי, המוביל בארץ לילדים ונוער, בארגון מציינים כי ספורט הוא כלי רב עוצמה להקניית ערכים כמו הגינות, ספורטיביות וחברות, לצד חיבור לקהילה וגיבוש חברתי.

"אנו מפעילים קבוצות ספורט לילדים ונוער במרכזים קהילתיים ובתי ספר, בענפי הכדורגל, כדורסל, מולטיספורט ועוד. מציעים פרויקטים ייחודיים לבני נוער, כמו תכנית "עוזרי מאמן", המעניקה להם הזדמנות לפתח מיומנויות מנהיגות ואחריות סביבתית, וגם מקיימים סדנאות וימי ספורט, המשלבים פעילות גופנית עם תוכן חינוכי ערכי" ציינו ב 'החלוץ'.

12 (1)

צילומים: "החלוץ"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 12.46.18_e6fa0315

בת ים: 2 פצועות בתאונה ברחוב הרצל

תפריט נגישות