n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / במוצ"ש: לזרוס רוצה לעלות ליגה!

במוצ"ש: לזרוס רוצה לעלות ליגה!

רגע האמת של א.ס לזרוס מור חולון מגיע, ובמוצאי שבת היא תפגוש את היריבה הגדולה מגבעת שמואל למשחק על כל הקופה. המנצחת, תשחק בעונה הבאה בליגה ב'

WhatsApp Image 2024-04-16 at 12.24.23_fb118a8c
יחגגו במוצ"ש? צילום: עמירם זדה
(רועי אסף)

האוהדים של לזרוס חולון בטירוף, כבר הרבה שנים שהם לא היו במתח והתרגשות כזו גדולה. במוצאי שבת, בשעה 21:30 במגרש העירוני בעיר (מול בית העלמין), הקבוצה תארח למשחק על כל הקופה, את מוליכת הטבלה מגבעת שמואל.

המנצחת עולה לליגה ב', המפסידה למבחנים ולזרוס חייבת לנצח כאשר לגבעת שמואל תספיק תוצאת תיקו. הקהל החולוני לא חושב בכלל על אופציה אחרת מלבד 3 נקודות וסיום עונה עם חגיגות עליה.

שתי הקבוצות נפגשו לפני כחודש ונפרדו בתיקו 1:1. גבעת שמואל עלתה ליתרון מוקדם ועוד לפני השריקה למחצית, בן דיין, השווה וחתם את תוצאת המשחק.

מאמן לזרוס ליאור רביבו: "עברנו עונה מדהימה, לקחנו פרויקט של קבוצה שלא נתנו לה סיכוי להתמודד בצמרת, ללא תקציב שכר שחקנים, ואנחנו משחקים את הכדורגל היפה ביותר בליגה. אנחנו בכושר מעולה בפלייאוף, אני מאמין בשחקנים שלי שהם מחויבים ומספיק אינטיליגנטיים לנצח את המשחק ויחד עם הקהל הנהדר שלנו, אני סמוך ובטוח שנעשה את זה ונעלה מהמקום הראשון".

קפטן הקבוצה מישל רובינוב: "עשינו עונה ענקית עם 0 שקלים. הקרדיט הוא בראש ובראשונה לצוות המקצועי שלנו, לדדה יושב הראש, למנהל בן חן, לליאור המאמן הגדול והשחקנים שנתנו את הדם. אנחנו באים בשביל לקחת 3 נקודות ולזכות באליפות. באים לטרוף את המגרש. על העונה הזאת רשום "לזרוס חולון אלופת עונת 2023-24"

ומהצד השני, בלזרוס הולכים לפגוש את לא אחר מאשר מלך השערים של הליגה עם 35 שערים עד כה והשחקן הכי מסוכן אצל מוליכת הטבלה מגבעת שמואל- כפיר עטיה. רגע לפני משחק העונה, עטיה אמר לגל גפן: "במוצאי שבת ייפגשו על כר הדשא, שתי הקבוצות הכי מרשימות בליגה. אין ספק שמצפה לנו אתגר קשה ואני בטוח שיהיה משחק אטרקטיבי וטוב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3

חולון: החזר כספי להורי תלמידים על יומיים בהם מוסדות החינוך לא פעלו

תפריט נגישות