n
דף הבית / חולון / חולון ספורט / אלופת המדינה… פה!

אלופת המדינה… פה!

הפועל חולון, שמה את כל הכאב מההפסד האחרון בצד, יצאה למשחק חוץ בדרייב אין מול הפועל תל אביב, והזכירה לכולם שהיא עדיין אלופת ישראל כשהנחילה למוליכת הטבלה את הפסד הבית הראשון שלה העונה

שון דאוסן הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה
המשחק הטוב ביותר שלו העונה שון דאוסן

אחרי ההפסד הביתי הכואב ביום רביעי האחרון, אלופת המדינה הפועל חולון, הגיעה אל הדרייב אין בתל אביב עם מטרה ברורה: להחזיר את הצבע לפנים של הקהל וכל אנשי המועדון הסגול.

היריבה, מוליכת הטבלה הפועל תל אביב, שבסיבוב הקודם ניצחה בחולון ולבטח תהיה אחת המתמודדות על הצלחת בחודש יוני, זאת שחולון קטפה לפני 8 חודשים. מאמן חולון גיא גודס, נאלץ להסתדר ללא פרדי בורדיון שנפצע בקרסול וצפוי להיעדר כחודש.

האדומים פתחו טוב יותר ועלו ל 7:2 לפני שחולוניה פתחה מבערים ועם ריצת 6:0, שלחה את פרנקו להזעיק פסק זמן מהיר. הרבע הראשון נשאר צמוד כשבחולון בולטים רגלנד, ג'ונסון וג'ונס שחזר לרחף אל הטבעת אחרי מספר שבועות חלשים. אחרי 10 דקות התוצאה עמדה על 20:18 להפועל

מרווין גונס הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

חזר לעצמו, ג'ונס

ברבע השני החלה החגיגה הגדולה של שני שחקנים שמתחילת העונה לא הצליחו להראות מה הם באמת יודעים לעשות: שון דאוסן וסי.ג'יי האריס. האחרון, נראה מהוסס מאז חזר למגרשים אחרי הפציעה הקשה, אך בדרייב אין הוא הזכיר לכולם איזו יד קטלנית יש לו מחוץ לקשת.

האריס עם שלשה ראשונה ודאוסן עם רצף סלים יפהפיים משלו, דאגו לשמור על היתרון בצד הנכון. ג'ו רגלנד פתח פער דו ספרתי כשקבע 37:27, האריס קבע יתרון שיא במחצית הראשונה עם שלשה נוספת ועד לסיום המחצית האדומים מזערו נזקים וחולוניה ירדה להפסקה ביתרון 42:35.

סיג'י האריס הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

האריס הישן והטוב

ברבע השלישי הצליחה האלופה לשמור על מרחק בטוח מהפועל תל אביב והיתרון נע בין 5-10 כשרגלנד, דאוסן ובעיקר האריס שצלף שלשה אחר שלשה, תיסכלו את האדומים והרבע הסתיים בתוצאה 67:61.

האריס המשיך את המומנטום וקבר שלשה עם עבירה שהחזירה את היתרון הדו ספרתי לאלופה. רגלנד עם שלשה ענקית קבע יתרון שיא של 15 נקודות וכל ניסיון חזרה של הפועל, נענה בתגובה מחוץ לקשת של האריס, דאוסן או ניב משגב.

ג'ו רגלנד הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

ניהול משחק מצוין לבעל הבית

הפועל לא הרימה ידיים והעלתה את האגרסיביות בהגנה, מה שעלה לחולון במספר איבודים נוראיים שהזכירו לאוהדים את המשחק המזעזע בשטרסבורג. הפועל המשיכה ללחוץ והדקה האחרונה במשחק העלתה את לחץ הדם ביציע הסגול לשיאים חדשים.

האדומים צמצמו ל- 89:83, משגב דייק פעמים מהקו אבל הפועל הגיבה עם 4 קליעות עונשין מדויקות שהורידו ל- 91:87. זה הספיק לחולוניה בשביל לשים סוף לדרמה עם עוד 2 קליעות עונשין מדויקות של ניב משגב שחתמו את תוצאת המשחק- 93:87 ענק להפועל חולון בדרייב אין האדום.

ניב משגב הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

סגר עניין מהקו, ניב משגב

על שמחת הנצחון העיבה פציעתו של כריס ג'ונסון שספג מכה חזקה בראשו בדקות הסיום ופונה אל בית החולים אסף הרופא שם נערכה לו בדיקת סי.טי שיצאה תקינה לשמחת כולם.

כריס גונסון סי.גי האריס הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

הקפטן יהיה בסדר

קלעו:  דאוסן 24, האריס 23, רגלנד 16, ג'ונס 12, משגב 8, ג'ונסון 6 ועוד 11 ריבאונדים, דלטון 4.

משחק הליגה הבא של חולוניה יתקיים ביום ראשון הבא, כשהיא תארח את הפועל הגליל העליון. באמצע השבוע תטוס למשחק חוץ בצרפת אותו היא חייבת לנצח על מנת להשאיר לעצמה סיכוי להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות.

קהל הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

הצבא הסגול שוב חוגג בדרייב-אין האדום

צילומים: עודד קרני, מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות