דף הבית / חדשות העיר / היכל התרבות חוגג 20

היכל התרבות חוגג 20

מי ליאור 

אין ספק כי להיכל התרבות בראשל"צ יש מקום של כבוד בקרב תושבי העיר וערי הסביבה. השנה יעלו על בימת ההיכל תכניות עשירות, רבות ומגוונות, ואירועים בפורמטים חדשניים, מציינת טלי צ'רנר.

בנוסף, יושק בית ספר חדש למשחק בימים הקרובים בניהולם של גל אמיתי שחקן תיאטרון הבימה ומשה אשכנזי, כוכב התכנית הטלוויזיונית "בשבילה גיבורים עפים". כן ישתתפו במיזם החדש אמנים מובילים בעולם הקולנוע והתיאטרון: "בית הספר למשחק יעניק את כל הכלים כדי להצליח בעולם המשחק בישראל (טלוויזיה, קולנוע ותאטרון) ומיועד למגוון רחב של גילאים החל מבני נוער ומבוגרים. האמנים  הנודעים ילמדו כיצד מנתחים טקסט, הגשת מונולוג, קומדיה, סצנות מתוך קולנוע וטלוויזיה, סצנות מתוך מחזאות קלאסית, אמריקאית וישראלית, משחק מול מצלמה, עבודה מול במאי, כמו גם הכנה לאודישנים, עבודה מול מלהק ובסוף התהליך, הפנייה לאודישנים וסדרות.

העונה החדשה טומנת בחובה שיאים חדשים של תרבות ישראלית" אומרת צ'רנר אשר מבטיחה הנאה צרופה לשוחרי התרבות ואחרים: "בזה אחר זה יעלו על בימת ההיכל מיטב השחקנים עם ההצגות הטובות והמדוברות ביותר כמו  "מלך הכלבים", "היורשת", "התקווה", "רומיאו ואמא", "רודף העפיפונים", "לא לריב", "שבעה", "אותלו", "מהומה רבה על לא דבר", "משפחה חמה" ועוד ועוד. כמו בעונה החולפת, ראשל"צ תארח את הצגות הבכורה טרם עלייתן להיכל התרבות בתל אביב".

בנימה אישית מדגישה צ'רנר כי תחושת האחריות אשר מלווה אותה, הולכת וגדלה עם פתיחתה של כל עונה חדשה. "הרפרטואר שנבנה לעונת 2018/19, הוא קפיצת מדרגה נוספת בתהליך העשרת היצירה התרבותית, במטרה להפוך כל ביקור בהיכל לחוויה ממלאת, מרגשת ומפתיעה. בהזדמנות זו ברצוני להודות לראש העירייה שבעידודו, בתמיכתו ובהתוויית מדיניותו הופכת ראשון לציון למרכז תרבות חדש של ישראל".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות