n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: החזר כספי להורי תלמידים על יומיים בהם מוסדות החינוך לא פעלו

חולון: החזר כספי להורי תלמידים על יומיים בהם מוסדות החינוך לא פעלו

ראש עיריית חולון שי קינן, הודיע על זיכוי כספי מלא להורים בגין היומיים בהם לא התקיימו צהרונים בעקבות מצב החירום שהוכרז

3
צילום ארכיון: עיריית חולון

צעד חשוב של התייעלות מצד עיריית חולון והעומד בראשה- שי קינן. ראש העיר הודיע כי במסגרת היערכות חדשה, הופקו לקחים וכצעד ראשון ההורים יקבלו זיכוי מלא על שני הימים בהם לא פעלו מוסדות החינוך בעיר בעקבות מצב החירום שהוכרז.

ראש עיריית חולון- שי קינן: "הורים יקרים, ביום שני, 15.4, לפנות בוקר שונו הנחיות פיקוד העורף והתאפשרה חזרה לשגרה. אנו שואפים למצוינות ולשירות ציבורי מיטבי, אך לצערי, למרות שמעונות היום וקייטנות בתי הספר נפתחו, לא הצלחנו לספק לכם את המענה הטוב ביותר.

לכן, החלטתי על שני צעדים עיקריים כחלק מתהליך הפקת הלקחים:
זיכוי כספי מלא על יום ראשון ויום שני ה-14 וה-15 לאפריל (נעדכן בהמשך בנוגע לאופן ביצוע הזיכויים).

צוותי החינוך ותומכות ההוראה יגיעו גם בימים בהם הנחיות פיקוד העורף אוסרות לימודים אך פעילות המשק ממשיכה כסידרה. הם יגיעו למוסדות החינוך כרגיל וישוחררו לאחר שעה, באם לא חל שינוי במדיניות ההתגוננות. למעשה עד היום ההנחיה היתה הפוכה – הצוותים הונחו שלא להגיע ועם שינוי ההנחיות נדרשה העירייה להזעיק את הצוותים מיום חופשי.

אעדכן כי מיד עם כניסתי לתפקיד, ב-19.3, הנחיתי את הצוותים המקצועיים להתחיל בעבודת מטה ולהגיש לי נייר עמדה שעניינו שינוי ארגוני שיאגד את כל מערך תומכות ותומכי ההוראה, המלוות והמלווים בכיתות ומערך ההיסעים – תחת קורת גג אחת."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-20 at 19.17.38_92f2fe6b

פעוט ננעל ברכב באזור התעשיה חולון

תפריט נגישות