n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תערוכה בהנחה לתושבי חולון

תערוכה בהנחה לתושבי חולון

עיריית חולון מסבסדת לתושבי העיר כרטיסי כניסה מוזלים לתערוכת קלוד מונה. מחיר מסובסד - 55 שקלים לכרטיס

a_salle-immersive_8 צילום תערוכת קלוד מונה בישראל

עיריית חולון מציעה לתושבי העיר בלבד כרטיסי כניסה מסובסדים במחיר 55 שקלים לכרטיס לתערוכת קלוד מונה, שתוצג עד 28.2.23 ב-THE CUBE שבמתחם הבילוי והפנאי לה פארק בחולון (רח' מפרץ שלמה 66 – במקום חנייה חופשית).

מדובר בעלות שמוזלת בעשרות שקלים מעלות הכרטיסים שנמכרים למי שאינם תושבי חולון. כל תושב (כולל ילדים) רשאי לרכוש כרטיס מסובסד אחד בלבד ונדרשת הצגת תעודת זהות בכניסה לתערוכה עם ספח שמעיד על מגורים בחולון.

תערוכת האומנות הבינלאומית מוצגת לראשונה בישראל ומציגה את יצירותיו המופלאות והמרתקות של האומן הצרפתי קלוד מונה, ממייסדי וממובילי זרם האימפרסיוניזם באומנות. מונה צייר בעיקר נופים כפריים ועירוניים, בנסותו לחקות את האופן שבו העין קולטת את הנגלה לפניה, בטכניקה של מעין רישום מהיר בצבע, משיחות מכחול קצרות ועתירות צבע ושימוש בצבעים משלימים.

התערוכה כוללת יותר מ-300 מיצירותיו המוכרות של מונה וכן מובא בה סיפור חייו והסיפורים שמאחורי הציורים. בתערוכה משולבים צלילים, ציטוטים, אורות וצבעים, שמאפשרים חוויה רב-חושית. התערוכה מתפרשת על פני שטח של 1,000 מ"ר, שכוללים, בין היתר: חלל הקרנה ב-360 מעלות, מתחם מציאות מדומה, מתחם צילום, מתחם אינטראקטיבי ועוד.

צילומים: תערוכת קלוד מונה בישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות