n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תושב חולון החשוד בהונאה, יוסגר לגרמניה

תושב חולון החשוד בהונאה, יוסגר לגרמניה

בית המשפט המחוזי אישר להסגיר לגרמניה, 4 ישראלים החשודים בהונאת פורקס, אחד מהחשודים בן 47, תושב חולון

הונאה מחשב כרטיס אשראי עקיצה צילום PIXABAY
אילוסטרציה: PIXABAY

בית המשפט המחוזי בירושלים, אישר השבוע הסגרת 4 ישראלים לגרמניה, זאת בעקבות החשד כי הם מעורבים בהונאת פורקס. החשודים, תושבי גבעתיים, צור יגאל ותושב חולון כבן 47.

טענת הגרמנים היא כי הארבעה היו חלק מכנופיה שביצעה הונאות במשך שנים ועקצה משקיעים מקומיים וגם מחוץ לגרמניה. המכשול הגדול של הארבעה עלול להיות חברם הטוב לשעבר שעל פי החשד הקים את הקבוצה העבריינית, הוסגר לגרמניה כבר לפני מספר שנים וחתם על הסכם עד מדינה במסגרתו יעיד כנגד המוסגרים העתידיים.

ההונאות התבצעו בצורה טלפונית, החברים בקבוצה היו מתחזים לאנשים אחרים ומשכנעים אנשי עסקים להשקיע אצלם סכומי כסף גדולים. בין המשקיעים שנפלו בעוקץ היו עשרות תושבי גרמניה שגם החלו את מסע התלונות שהביא לבסוף למעצר ראש הנחש. הנזקים המצטברים הגיעו למיליוני יורו. תושב חולון, היה על פי החשד מנהל החברה בארץ.

הארבעה כפרו בהאשמות, אך שופטת בית המשפט קבעה כי קיימת תשתית ראייתית מספקת להסגרה. הם צפויים לערער לבית המשפט העליון בניסיון אחרון למנוע את ההסגרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

שריפה רכב שרוף צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון (3)

שוב ארוע פלילי: רכב עלה באש בחניון בעיר

תפריט נגישות