n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / עלייה חדה בביקוש לחיסוני קורונה לגילאי 12-15 בראשון לציון

עלייה חדה בביקוש לחיסוני קורונה לגילאי 12-15 בראשון לציון

מכבי: למעלה מ- 1000 תורים של בני נוער בגילאי 12-15 זומנו עד לסוף השבוע בעיר. החיסונים ניתנים במרכז הרפואי של מכבי ברחוב רוטשילד 15 ובמרכז הרפואי במערב העיר ברחוב הנחשול 30, בתיאום תור מראש

מתחסנים. צילום: מכבי שירותי בריאו
מתחסנים. צילום: מכבי שירותי בריאו

לאור התחלואה ההולכת ומתפשטת בעיקר בקרב ילדים ובני נוער, במכבי שירותי בריאות מדווחים כי חלה עלייה בביקוש לחיסונים בגילאי 12-15 בראשון לציון, וכי עד לסוף השבוע נקבעו למעלה מ-1000 תורים לקבלת החיסון.
 נכון להיום, בראשל"צ ישנם 6 חולים פעילים ו-558 אנשים בבידוד. 

במכבי כי עד כה חוסנו בקופה כ-14,000 בני נוער בגילאי 12-15 בכל רחבי הארץ, מתוך 147,000 חברים בגילאים אלו (לא כולל מחלימים). רק ביממה האחרונה זומנו למעלה מ-10,000 תורים, פי 20 מיום ממוצע בשבוע שעבר, ובסה"כ לתקופה הקרובה נקבעו כ-20,000 תורים למנת חיסון ראשונה.

על פי הנתונים הללו, כ20% מחברי מכבי בגילאי 12-15 ברחבי הארץ התחסנו או יתחסנו בימים הקרובים, ויחד עם המחלימים, מדובר בצפי למוגנות של כ31% מחברי מכבי בגילאים אלו מפני הנגיף.

החיסונים יתבצעו בתיאום תור מראש בלבד באתר מכבי אונליין, באפליקציה ובמוקד הטלפוני 3555.*  למטופלים ייקבעו מראש שני תורים לקבלת שתי מנות החיסון, בהפרש של 21 יום. מידע מלא על מתחמי החיסונים, תהליך החיסון והאישורים הנדרשים מהורי המטופלים, מפורסמים באתר מכבי בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

עדו פן, מנהל מרחב ראשון מזרח, ואורנה ונטורה, מנהלת מרחב ראשון מערב במכבי: "הביקוש הרב לחיסון גילאי 12-15 מעיד על האחריות האישית של בני הנוער וההורים ואנו שמחים על כך. אנו מזמינים את החברים שלנו להגיע ולהתחסן במרכזים הרפואיים בעיר בתאום תור מראש, על מנת לשמור על בריאותם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות