n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / נחנך מתחם המשחקים 2PLAY בראשון לציון

נחנך מתחם המשחקים 2PLAY בראשון לציון

המשחקייה, בשטח של 1,000 מ"ר המיועדת לגילי 0-13, כוללת 4 מתחמים: קטנטנים, הרפתקאות, יצירה וספורט דיגיטלי – עם מגוון מתקני משחק, פיזיים ודיגיטליים, אינטראקטיביים וחדשניים. תושבות ותושבי העיר יוכלו להיכנס למשחקייה בכל חודש ללא כל עלות, אך ברישום מראש בלינק ייעודי.

– מתחם המשחקים 2PLAY צילום דוברות ראשון לציון (2)

עיריית ראשון לציון חנכה היום (ראשון) את 2PLAY – מתחם המשחקים המקורה החדשני והראשון מסוגו בארץ, המיועד לכל המשפחה. תושבות ותושבי העיר יוכלו להיכנס למתחם ללא כל עלות, אך ברישום מראש למועדון הטבות מיוחד המיועד לתושבי העיר ואשר עתיד להיפתח בקרוב.

במשחקייה, בשטח של 1,000 מ"ר הממוקמת ברח' ז'בוטינסקי 16 (בתוך מתחם השקם הישן), ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של מתקני משחק, אתגר ויצירה המיועדים לטווח גילים רחב של 0-13.

– מתחם המשחקים 2PLAY צילום דוברות ראשון לציון (6)

המשחקייה מחולקת ל-4 מתחמים, כך שכל קבוצת גיל תמצא את האזור המתאים לה מבלי להפריע לשאר הקבוצות שבמתחם-

מתחם קטנטנים: כולל מגוון מתקני משחק לצד בריכת כדורים, לוחות משחקי אתגר על הקירות ורצפה אינטראקטיבית עם עשרות משחקים וחוויות מוזיקליות ופדגוגיות. בתוך המתחם קיימות פינות ישיבה מיוחדות להורים.

– מתחם המשחקים 2PLAY צילום דוברות ראשון לציון (3)

מתחם הרפתקאות: מרחב צבעוני הכולל מתקני משחק, טיפוס ואתגר – פיזיים ודיגיטליים.

– מתחם המשחקים 2PLAY צילום דוברות ראשון לציון (7)

מתחם יצירה: יאפשר לילדות ולילדים בוגרים יותר לצייר ציורים על גבי נייר ולהפוך אותם לאנימציות בעולם וירטואלי באמצעות הטלפונים הניידים.

– מתחם המשחקים 2PLAY צילום דוברות ראשון לציון (5)

מתחם ספורט דיגיטלי: מעוצב בסגנון עתידני, חדשני ומסקרן, עם מתקני משחק המשלבים טכנולוגיה והקרנות אינטראקטיביות דוגמת עמדות משחק על גבי הקירות והרצפה. מיועד לילדות ולילדים בוגרים יותר שיוכלו להתמודד עם אתגרי חשיבה, זריזות ויצירתיות.

– מתחם המשחקים 2PLAY צילום דוברות ראשון לציון (4)

בנוסף ניתן למצוא במתחם קפיטריה, ספסלי ישיבה מרופדים ותאים רבים להנחת נעליים.

כאמור, תושבות ותושבי ראשון לציון יוכלו להיכנס למשחקייה בכל חודש ללא כל עלות, אך ברישום מראש בלינק ייעודי: https://www.coing.co/RishonLeZion_Main/110354

כל תושב יידרש למלא פרטים ולהעלות צילום של ספח ת.ז על מנת להוכיח תושבות, וכן את מספר הילדים במשפחה (כל ילד בגילי 2-16 צריך בכרטיס).

לאחר ההרשמה יישלחו הכרטיסים במייל או בהודעת וואטסאפ, כמספר הילדים במשפחה (יישלח קוד קופון וקוד QR). לאחר מכן יש לתאם זמן הגעה מועדף באתר המתחם – ולמלא את קוד הקופון שפוטר מתשלום. בעת ההגעה למשחקייה, יש להציג את הקוד.

– מתחם המשחקים 2PLAY צילום דוברות ראשון לציון (8)

ראש העירייה, רז קינסטליך: "הבטחנו – והיום אנחנו מקיימים. כחלק מהמלחמה ביוקר המחיה, נאפשר לתושבות ולתושבים שלנו להיכנס למתחם המשחקים שמותאם לכל המשפחה – ללא כל עלות. המתחם המקורה החדשני, הממוזג והראשון מסוגו בארץ, מתאים לטווח גילים רחב עם מגוון גדול של מתקנים פיזיים ודיגיטליים כך שכל אחד יוכל למצוא בו הנאה. אני מזמין את התושבות והתושבים שלנו להגיע ולבלות״.

– מתחם המשחקים 2PLAY צילום דוברות ראשון לציון (1)

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. הזמנתי להיום ולא יכולה להגיע איך מבטלים ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות