n
דף הבית / בת ים / ראש העיר הורה על תגבור האבטחה בבת ים

ראש העיר הורה על תגבור האבטחה בבת ים

לקראת סוף השבוע הראשון של חודש הרמדאן, ראש העיר צביקה ברוט הערכת מצב בהשתתפות המשטרה, אגף הביטחון העירוני, השיטור והפיקוח

צביקה ברוט חמל צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

לקראת סוף השבוע הראשון של צום הרמדאן, הוחלט על כמה צעדים לתגבור האבטחה בעיר, זאת לאחר קיום הערכת מצב של ראש העיר צביקה ברוט, עם כוחות הביטחון המקומיים. בין היתר סוכם עם המשטרה על הרחבת הסיורים בעיקר סביב מוסדות חינוך, בטיילת ובכניסות לעיר.

ראש העיר צביקה ברוט: "הנחיתי להתחיל ולהפעיל באופן מבצעי את סיירת הביטחון על אופנועים כבר מהימים הקרובים. במקביל כל גורמי הביטחון העירוניים יצוידו בנשקים החדשים שרכשנו בתחילת המלחמה. כיתות הכוננות שפועלות תחת המשטרה יפעלו לאורך החודש כדי לתגבר נוכחות בשטח.

העיר ממשיכה לאסור על העסקת פועלים פלשתינים בעבודות תשתית ובניין בעיר. בנוסף עד לתום הרמאדן תיאסר הכנסת פועלים ממזרח ירושלים לבתי ספר ומוסדות חינוך בעיר.

הנחיתי להגביר אכיפה נגד בעלי עסקים שימכרו נפצים אסורים לקראת חג הפורים. במקביל אני מבקש גם מכם לוודא שילדים לא יחזיקו ובוודאי לא ישתמשו בנפצים. אנחנו בתקופה רגישה מאוד, ויש להתחשב בכך.

צוותי הביטחון העירוניים יהיו פרוסים 24/7 בשטח ואנו נקיים הערכת מצב מדי שבוע. בכל חשד או חשש יש להודיע מיד למוקד 100 או מוקד 107."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות